Ya ben tatile geldim, ucuz diye bir ev ayarladım, meğerse ev paylaşımlı çıktı, tanımadığım biriyle aynı evi paylaşıyorum şu anda sorun olur mu hiç yaptınız mı böyle bir şey, gece beni öldürmez değil mi yatarken falan 🤣🤣
2 ay
Ya ben tatile geldim, ucuz diye bir ev ayarladım, meğerse ev paylaşımlı çıktı, tanımadığım biriyle aynı evi paylaşıyorum şu anda sorun olur mu hiç yaptınız mı böyle bir şey, gece beni öldürmez değil mi yatarken falan 🤣🤣
Cevap
15Cevap
Çok tehlikeli ne iş yapar hırsız mi organ mafyası mi ya
Ya ne bileyim işte bende ondan çok korktum tehlikeli baya hemde ben bilmiyordum böyle olduğunu odaya bir girdim farklı biri yazmamış açıklamaya parayida ödeyince kaldım onunla aynı odada korkuyorum yatmaya
Yaz zaman çok bence ya ama bir gün işte idare et uyuma aha
4 gece tuttum işin sıkıntılı kısmı orada ya 😀
Uykusuz geceler o yiken gündüz uyu bari
Gündüz uyusam tatilin amacı olmaz ki öylede maksat gezmek tozmak zaten gelmemin ailem duysa bu şekilde olduğunu öldürür beni
Kaçamak yapmış boş ver korkusuz ol sende ya ahah
Kayıt felan yapıyorlar değil mi sonuçta girişte öyle sıkıntı olmaz yani
Yok sanmam ya kaçak islet
Kaçak işletme olamaz kimlik felan kontrol yapıyorlar her yerde girişte kamera var şehir merkezi ortasında tam
Olay olmadıktan sonra ifşa olmazsin
Yok ben isletmiyorum ki zaten benlik bişey yok ben canını düşünen korkudan uyuyamayan bir kız olarak kalıyorum nezaret daha güvenilir bence alsınlar orada kalayım 😀😀😀
Aha aha bak ya daha güvenli olay cikart o vakit 😂
Yok yok 4 gün bitsin evime tek parça döneyim başka bişey istemiyorum allahtan 😀😀
Ye geçer bugün bittibile aha
Bugün yeni başlıyor ne bitmesi 😀😀 kalktıktan sonra biter kalkarsam tabi sağ salim ya birde başta erkekti kalacağım yerdeki kişi sonra itiraz ettim kadın olan odaya verdiler Kıbrıs geniş bu konuda bizim ülke gibi değil
Tamam sağ olursan yaz burada sitede aman aman
Tatil diye geldik kafa dinleyelim evden kaçıp burası daha beter kafamı mahvetti yok ya bende gerçekten şans yok elimi nereye atsam kuruyor tatilde haram oldu ne hayaller kurmuştum hayaller bide gerçekler off off
Güzel olur takma bence güzel düşün
İnşallah gezersem belki iyi gelir sanada tessekur ederim moral verdin
Rica ederim bence gez dolaş kafa dagit
Öyle yapacağım sabah olursa eğer inşallah temennim o 😀😀
Olur olur sabahlar akşamlar
Öldürmez ya, esptein adasına gönderir 😛
Töbe töbe.
Allahim ya 😀 bişey olmaz değil mi ya
Değil mi doğru evet haklısın napabilir ki zaten kamera var heryerde girişte felan
Art niyetli insan tipi
Bana mı dedin ne alaka ya neler neler oluyor dünyada haber izlemiyor musun belki sıkıntılı biri hasta felan olamaz mı panik atak var bende sen art niyetli birisin bence bunu yazdığına gore
Kadınsa bir şey olmaz, erkekse en fazla...
Ya alışık değilim offf
Ya kız biseksuel ise? Ahhhaha
Yok ya öyle birine benzemiyor ama ben çok tedirginim
Günaydın, böbreklerin ve başka şeylerin yerinde duruyor mu? hdsj
Benlik değil. Huzursuz olurum.
Bende öyleyim şuanda bilmiyordum böyle olacağını bilsem pahalıya alırdım girdim bir baktım iki yatak ne oluyoruz demeye kalmadan anladım ne olduğunu 😀😀
:)) bol şans, umarım talihsiz bir şeyler olmaz gece
Haberde bir genç kızın organları alınıp yatarken kaçırıldı haberi görürseniz benimdir durr korkutma daha çok offf
Hahaha
Sabahı çıkarabildin mi? 😀
Kadın mı erkek mi
Valla hiç belli olmaz
Ya kilitledim eşyalarımı ama aynı odada başka biriyle yatmak bana kötü geldi alışık değilim
Yok br nolcak kaca tuttun
4 gece 5 k bedavaya ev tuttum ama bu şekil olacağını bilsem 10 k verip tek tutardım
Hm e konus tek kişilik oda varsa ordan tut. Hangi ilçe? Bu havada nasıl tatilki bu
Kuzey Kıbrıs ya kuzenim burada okuyor onun için geldim gezmek felan tek kişilik yokmuş
Hı iyiymiş be bedava valla.. tek kişilik oda fiyatını öğrenip banada yazsana bizde geliriz bari.. bide şey hangi şehirdesin şu an orada?
Şey bişwy olmaz korkma be İstanbul'da öyle kalan cok kişi var
Bence fazla ver daha iyi yerde kal boş ver burada ne pencere var ne bişey hapis gibi 😀😀 paraya kiy biraz aşko bak beni öldürecek diye korkuyorum yatamıyorum 😀😀
Hahaha noldu uyuyabıldınmı
Kız mı
Evet
Sorun tok
Ne yapacak laa yaslariniz kac peki
Ben 20 onu bilmiyorum kaç olduğunu ama paylaşımlı odalarda sorun olmuyor değil mi
Karşı cins değilse sorun olmaz
Yok ya değil ama korkuyorum yinede alışık değilim
Yurt dısı mı
Kuzey Kıbrıs
Bir şey olmaz eşyaları güvene al yeter bence
Eşyalar kilitli ama yinede çok tedirginim keşke biraz sohbet etseydik en azından rahat olurdum muhabbet bile etmedi
Nasıl birisi
Bilmiyorum ki işte size sohbet hiç etmedi
Vur kafayı uyu 😃😃
Vallahi öyle yapacağım benden önce kimler beraber kalmıştır bişey olsa kapatırlardi illaha tek odalı yer varmış aslinda ben ödemeyi son güne bıraktım öyle olunca burası bana kaldı hahaha kayıt felan yapıyorlar her şeyleri ortada kimlik felan sıkıntı olmaz ya
Sıkıntı olmaz bencede. Ama ben olsam aynı odayı paylaşmazdım baştan almazdım yani öyle bilet😃
Ya korkanin çocuğu olmaz demiyor mu siz erkekler ne olacak bizde boş değiliz ayol 😀😀😀
Ahha yazsana bana
Yazamıyosan takip et 😃
ev arkadaşın erkekmi
Hayır ya
Hemcinsin mi yoksa karşı cins mi
Kız mı erkek mi
Kız ya erkekle kızı aynı odaya mı verirler sanki
Her şey çığrından çıktı. Eskiden olmaz dediğim şeylerin rahat olduğunu görmeye başladım, şaşırmıyorum
erkek mi?
Erkek mi
Hayır ya
Yemez seni o zmn korkma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Nursima hoş geldin kaosa 😂
Şu an direkt öldürülmezsin merak etme ama tedbiri de elden bırakma kanki. Kapında kilit varsa gece mutlaka kilitle, değerli şeylerini çantaya koy yanından ayırma.
Evdeki kişiyle de azıcık sohbet et bence, enerjisini ölçersin. İçine sinmezse de “yarın başka yere geçiyorum” diye kafanda B planı olsun. Harita uygulamalarından çevredeki otel/hostel fiyatlarına bir bak, gerekirse kaçış rotan hazır olsun 😅