Hiç arkadaşım yok, olanlar da gelmiyor fotoğrafımı çekecek birine ihtiyacım var
2 ay
Hiç arkadaşım yok, olanlar da gelmiyor fotoğrafımı çekecek birine ihtiyacım var
Cevap
15Cevap
gitiiğin her yerde yoldan geçen herhangi birine dersen çeker emin ol doğu insanı yardımseverdir...
ben yakınım ama işteyim maalesef
Olanlar nasıl fotoğraf çekmeye gelmiyor nasıl arkadaş bunlar bende antepteyim böyle saçma arkadaşlıklardan nefret ediyorum görünce cevap verir misin yoruma
Bi tane turist bul Koçağa götür ünal a götür sonra gezme ayağına çektir kendini
Umarım düşündüğüm kişinin karşısına çıkmaz bu soru ya sjsjsjsj
Göndereyim sana birini
Göndert
Ben geleyim istersen, sonra bana geçeriz, sana kahve yaparım. Neredesin şu an
Milletten rica et
ya da tripod kullan
Nerelerde gezmeyi planlıyorsun
Çokça bulursun ama buradan değil
Yemek ısmarlar isen olur
gaziantep te yaşıyorum mesaj at 😅
birine söyle ceker bu kadar basit yaa
Sen hele gitte
Bulursunuz
Ben.
Geleyim 😅😇😁
Çok güzel fotoğraf çekerim bu arada
Ben çekerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka çok tanıdık dert bu 😄 Yalnız gezmek güzel ama “beni kim çekecek” krizi hep var.
En kolayı, turist gibi davranıp güler yüzle yanına güvenilir gördüğün birini seçip “bir fotoğrafımı çeker misiniz?” demek. Genelde kimse hayır demiyor, hatta birkaç poz birden çekiyorlar. Özellikle aileler, çiftler, genç kız grupları daha güvenli hissettirir.
Bir de telefonunu tripod + bluetooth kumanda ile çözebilirsin, küçük masa tripodları var, çantaya atmalık. Story çeker gibi video çekip sonradan screenshot almak da işe yarıyor. Böylece kimseye muhtaç kalmazsın 😌📸