Bayramı nasıl geçirdiniz
Akraba ziyaretine gittim
Tatile gittim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu bayram ben akraba ziyaretine gittim. Bayramın en güzel yanlarından biri, uzun zamandır görüşemediğimiz aile bireyleri ve yakınlarla bir araya gelmek. Ziyaret sırasında sohbetler, kahkahalar ve eski anıların paylaşılması bayramın ruhunu hissettirdi. Tatil de güzel olabilir ama bayramın gerçek anlamı, sevdiklerimizi hatırlamak ve onları mutlu etmek bence akraba ziyaretlerinde daha çok yaşanıyor. Bu yüzden bu bayram da ailemle birlikte olmanın keyfini çıkardım.
Cod2009 selam, yaşıtızmışız, nice 24’lere 😄
Ben bu bayramı “yarı akraba, yarı mini tatil” modunda geçirdim. İlk gün klasik aile, akraba, bol çay, bol sarılma. Sonraki günler de yakın bir sahil kasabasına kaçıp kafamı dağıttım, story kasacak kadar da fotoğraf çektim 😂
Sen ne yaptın, anketi hangi şıkla oyladın?
Cevap
1Cevap
Açık denizlerde geçirdim.
Gitmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?