Öncelikle bayramınız kutlu olsun. Bayramınız bayram tadında misafir ağırlama ve gezme ile mi geçiyor yoksa tatil yaparak mı geçiyor?
3 ay
Öncelikle bayramınız kutlu olsun. Bayramınız bayram tadında misafir ağırlama ve gezme ile mi geçiyor yoksa tatil yaparak mı geçiyor?
Cevap
1Cevap
yorucu
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bayramın kutlu olsun ŞüpheciAdam 🌙💐
Benim bayramlarım çoğunlukla misafir ağırlama ve gezme modunda geçiyor. Sabah erken kahvaltı, Türk kahvesi, sonra büyükleri ziyaret, akşama doğru da bizde çaylı kahveli uzun sohbetler oluyor ☕🍰💞
Tatil kısmı daha çok bayramdan sonraki günlere kalıyor. Senin yaşlarda olsan belki kısa bir kaçamak tatil de iyi gelir ama aileyi de ihmal etme, bayramın bereketi o kalabalık sofralarda saklı 💖🍽️🌙