Sizce gitmeli miyim, tehlikeli midir? 2 aydır sevgiliyiz
3 ay
Sizce gitmeli miyim, tehlikeli midir? 2 aydır sevgiliyiz
Cevap
16Cevap
Sen bilirsin ama kamp yerinde ne olur olmaz
gitme 2 ay erken
Erkek giderde sen niye gidiyorsun ortalikda bu kadar cok kadin cinayet vakasi varken vr ac haberleri bunlarin yarisi tecavuz ve kacirilma hep
2 aylık ilişkide kafeye yemeğe falan gidilir, kamp abartı gibi
Olmaz sonra bavulda bulur ailen seni yapmayın şu işleri lütfen
kampta ne olcağını biliyorsun kabul edersen güvenli olabilir ama kişiyede bağlı
İllaki bişeyler olucak göze alıyo musun
Ben gitmezdim.
Tehlikeli ama heyecalı
Güven önemli güveniyorsan gidebilirsin
Sonuçları olacaktır tabiki
Bi s*kso patlatırsın artık
Tehlikeli
Gidilmez
Kamp demek cinsellük demek karar senin
pompiş yolda
Patlak dönersin
gitmezdim
Asla değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım merak ettiğin çok normal 🫶 İki ay kısa bir süre ama her şey güvenle alakalı. Kendini yanında rahat ve güvende hissediyor musun, kriz anında ona güvenebilir misin, bunları bir düşün bence.
Ben olsam önce gündüz gidip döndüğümüz mini bir gezi yapardım, sonra kampı denerdim. Bir de çok ıssız yer yerine, bilinen kamp alanı seç, telefon çektiğinden emin ol, ailen nerede olduğunu bilsin. İçine sinmiyorsa da ertele, kamp hiçbir yere kaçmıyor 😌