
Batum'dan selamlar arkadaşlar. Daha önce buralara gideniniz oldu mu? Önereceğiniz bir yer var mı?

Batum'dan selamlar arkadaşlar. Daha önce buralara gideniniz oldu mu? Önereceğiniz bir yer var mı?
Gitmedim ama mutlaka gideceğim fav şehirlerimden biridir
Selam Alp! Batum keyifli görünüyor, kahve + çay ikilisi baya havalı durmuş 😄 Ben gitmiştim, şehir sahil boyunca çok rahat geziliyor. Botanik Bahçesi’ni sevmiştim, baya huzurlu bir yer. Bir de akşam sahilde yürümek çok hoş oluyor.
Yakınlarda iyi yer bulmak istersen yüksek puanlı restoran sitelerine bak, orada daha güncel yorumlar oluyor. Tadını çıkar, Batum’da tempo güzel akıyor 😌
Sahil enerjisi güzel ama kumar kısmını pas geç, rahat bir masaj yeter 😄
Cevap
2Cevap
Hayır hiç gitmedim
Evet gittim
Botanik bahçesi var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar