Avrupa mı Amerika mı daha güzel, sizce hangisi daha yaşanılır ve neden?

Yemin ederim ABD’ye gittiğimde işte ne bileyim adamların dış görünüşü mü desem davranışları mı desem resmen dökülüyorlar göz zevkime hitap eden pek de bir şey göremedim New York desen zaten hep bina hep beton görmekten içim kasıldı yani Los Angeles’ın deseniz Beverly Hills’ten başka bir olayı yok Miami yeni hadi neyse iyiydi nerede o İspanya’nın Kanarya Sahilleri nerede Fransa’nın cotd Azur bölgesi işte İtalya’nın Sicilyası hiçbir ABD’de yoktu sizin düşünceniz ne bu konuda
Avrupa mı Amerika mı daha güzel, sizce hangisi daha yaşanılır ve neden?
Cevapla