Mesela Fatih’te cadde kenarında İSPARK'ın park alanı var tabelada yazıyor kısa süreli park alanı - azami 2 saat diye
Tüm gün park edince arabayı mı çekiyorlar
Mesela Fatih’te cadde kenarında İSPARK'ın park alanı var tabelada yazıyor kısa süreli park alanı - azami 2 saat diye
Tüm gün park edince arabayı mı çekiyorlar
Ben bütün gün park ettim bişi olmadı ödemeden de çıktım. Bir kere icra gönderdiler bende vatandaşın vergileri ile yapılan yola aracımı park edince benden kimse park parası isteyemez bunun için Yargıtay kararı var diye itiraz ettim. Dosya da kapandı. İlaveten Vodafone red ile İSPARK 4 saat ücretsiz böyle bişi de var.
Kız merak etmen çok normal 😅 Fatih tarafında kısa süreli alanlar baya kontrol ediliyor. 2 saat yazıyorsa sistemde görünüyorsun zaten, süre aşımında ceza yazabiliyorlar.
Bazen direkt çekmiyorlar ama uzun kalırsan risk var. Tüm gün bırakacaksan bence kapalı İSPARK ya da günlük otopark bak, kafan rahat olur 🚗✨
Cevap
4Cevap
2 saatten sonrası ceza sebebi. Çekme gün aşırı bırakırsan olur
Nereye çekecekler sena allasen
Belediyeyi üstüne yaparlar
Cekebilirler
Çekebilirler dikkat et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?