Hadi başka kimler geliyor?
Kalkın mangala gidiyoruz!! Kimler hangi görevde?
Hadi başka kimler geliyor?

Nereye gidelim? Ve siz hangi görevdesiniz?
Deniz ya da göl benden onu dert etmeyin🤪
Çankırı çardaklıya beklerim
Asker balıkları var hikayesini dınle
Isırır bak gülme
Valla ısırır biri ordan balık tutup yedi öldü ta savaştan kalma o balıklar
Kızları erkek gibi ya jffjjf marabaları var agaları var ama deliler her an evden kacabılırler xhjcjv
Yok bizim köyde Çardaklı kasabası yaz
Kızları salla
Etler ve araç benden.
Kızım süper plan, hemen geliyorum 😂
Bence göl kenarı olsun, Sapanca tarafı mesela, hem su var hem yeşillik, mangala da çok yakışıyor oralar. Ben direkt “et sorumlusu & ortam şefi”yim; eti marine ederim, ateşi yakamasam da başında yayılır, bir yandan da playlist açıp story çekerim 😎
Sen hangi görevdesin, mangal mı, salata mı, yoksa sadece “yiyip yatan” tayfa mı? 🥲🔥
Organizatör kızın yeri ayrı! 🤪 Herkes senin listene göre hareket etsin bence.
Cevap
12Cevap
Mangalı yakarım
Tamamdırrr oldu bu iş🥳
Valla ben mangalı çok iyi yerim :)))))))))) Bu görev benim olsun, siz yapın yapın bana verin :)
etleri ben pişiririm yakmak pişirmek benim işim (14 yaşımda ilk kundakçılığıma karışmıştım (kazaydı)
Havalar bir ısınsaydı önce..
Neyse ben yeme görevindeyim mdks
Etler de bende, konumuz hangisi deniz ürünleri? Kırmızı et? Kanatlı hayvanlar? Veya sakatat? Hangisi
Bana uyar sen ben basbasami? Yoksa misafiler var mı?
Kizmizi ette dana kuzu sıkıntın var mı?
Agzinin tadini bilmiyorsun, seninle ben çay içmeye bile gelmem bırak mangalı
Abi deme lazım olur, ortaya karışık sakatat oluyor yersen
O burdaki rasgele yaşım 29 yaşındayım
2 kişi mangalın kralı okur sezsiz sakin baş başa, alkol kullanıyor musu?
Tam olarak Boş yapmanın hangi evresidir bu kafa 😉😂
O börek bize özel her getir diyene gitmiyor 😂
Üzgünüz o bizim eşli özel tarifimiz aşırı sevgi barındırır vermiyoruz😂✋🏻
Yorumsuz😂
Ben yeme kısmındayım
Sahur geliyor bu ne diyo
Ben salıncakta sallancam
Mangalı yakma ve et pişirme işi bende
Mangalı yakma pişirme bende
Baharatları nereye koydunuz offf herşeyi ben mi düşünücem (Mangalı mahveden baba moduna da gireyim :D)
ben gelmiyorum o zaman siz gidin :D
mangal varken salata neymiş bence salata mangala gelen antika insanları şişirmek için oyalama taktigidir onlar salataya yüklenecek et bana kalacak ohhhh :D kendimi kuzu budunu kemiren erol taş gibi hissettim :D
ahahaha takılıyorum ya ben en fazla yiyebilecegim 3/5 lokma istesemde yiyemem ama getiririm kurban olsun sıkıntı yok :)
yok ben midemden ameliyatlıyım o yüzden yiyemem eski ben olsaydım size bu hayvanı niye çagırdınız dedirtimde şu an imkansız :D
hemde çok yeni :D
Pişirme bende
Mangal pişiririm
Olur
Ya gel biz detaylı konuşalım
Zaman kaybı
Yok sağol
Yiici djdj
Tabii ki yardım ederim 🤗🌸
Billur sever misin mangal’da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar