Şimdi bana biraz uzak olan çok sevdiğim bir cafe var ve uzun zamandır gitmiyordum, bugün oraya gitmek iyi hissettirdi. ☕

Şimdi bana biraz uzak olan çok sevdiğim bir cafe var ve uzun zamandır gitmiyordum, bugün oraya gitmek iyi hissettirdi. ☕

10 yıl önce düğüne giderken sadece kalesini gördüğüm Afyonkarahisar'a 2024 Ekim'de tek başıma gittim.
Tarihi eser gibi
Evet öyle yerlere gitmek benim için sakıncalı olabilir ama uzaktan izlemek güzel
İlkinde izledim; ama o zamanlarda ilk 9 yıl gazetelerden çıkan kaza haberleri yüzünden gidemedim. 10. yıl kendime güvendim, yavaş yavaş gittim. Kaleye çıkmayı denedim. Zirveye vardığımda çok yorulmuştum. Biraz dinlenip aşağıya indim. Yemek yemek için bir mekan bulamayınca Afium'a geçtim. Yemekten sonra Kütahya üzerinden Eskişehir'e döndüm. Zaten hava karardıktan sonra Seyitgazi-Afyonkarahisar yolu aşırı tehlikeli oluyor.
Ya bilmiyorum bana mekanlarda yaşadığım hissi tekrar veren yerler az..
Galiba o anki mistik şeyler aklıma gelince seviyorum nerede olursam.
Bu ne güzellik böyle renk katmışsın her zamanki gibi☺️ Uzun zamandır kayak merkezine gitmek istiyordum telefonu kapatıl bu sene gidebildim
Teşekkür ederim 😊
Yarın bakar mısın? 😊
En iyisi ertelemeden kendinle randevuya çıkmak
VişneliBrowni, şöyle bir fotoğrafa bakınca bile iyi hissettim ben ya 😍 Kahve + minik tatlı = terapi resmen.
Ben de en son geçen ay uzun zamandır gitmek istediğim bir sahil yürüyüş yoluna gittim, bildiğin reset attı kafam. Böyle yerlere arada kaçmak çok iyi geliyor. Sen de bence orayı “moral düşünce kaçılacak mekan” ilan et artık ☕💅
Cevap
23Cevap
Çok uzun zaman oldu gitmeyeli
Baya oldu.. hep gitmek istiyorum.. canim uzun yollar çekiyor
Yunanistanı hep merak ederdim. Gördüm geldim. yıllardır Küba hayalimdir bakalım nolacak
Bugün kahve içmeye gittim, keyifliydi. Bu arada tırnakların çok hoş görünüyor.
Valla ömrümüzü vereceğimiz bi hanımefendinin kalbine uzun zamandır gitmiyorum özledik vallahi
Birlikte gitmedikten sonra anlami varmiydi o cafenin msmdmd
Yaz bana yaz ndnxnx
Cafe'ye gittiğimde rahatladım.
Bir antik kentte gittim.
izin günlerimde gezerim
Afiyet olsun.
Heryere gidebiliyorum çok şükür.
Kahve falan iyi geliyor
Elin çok hoş duruyor bakımlısın sanırım
Geçen hafta
Gitmek istediğim bir yer yok 😂
Çok uzun yıllar oldu 14-15 yıl falan
Epey oldu alanyaya gittim
1 ay önce Bilecik'e gittim
Nerdesinn
Salı günü gittim
Selamlar kayseriye
Öyle bir yer yok
Geçen gün
Afiyet olsun
2 hafta oldu
Geçen ay.
Gitmedim
Ojeler güzelmiş
Teşekkürler
Rica ederim Vişne
Geçen sene
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?