Amerika’ya gelmek için her şeyimi harcadım, 4 yıldır Türkiye hasretiyle yanıyorum, dönsem mi kalsam mı?

Güncellemeler
4 ay
Vatandalik icin bir yilim kaldi Wallahi gunleri sayiyorum. Daha hic TR ye gelmedim. Oncesinde sehrinden ayrilmis biri degildim. Eski duzenimi cok ozluyorum. Haftaa 6 gun calismaktan oldum. Para cok ama kazanmanin sonu yokki. 30larda geldi 40li yaslarda donecem 🥲 degdimi simdi. Bu siteye bagimliydim onceden 4 yidlir ilk defa giriyorum
Amerika’ya gelmek için her şeyimi harcadım, 4 yıldır Türkiye hasretiyle yanıyorum, dönsem mi kalsam mı?
Cevapla