bana güvenli gelmiyor özelikle de İstanbul'da
bu yüzden İstanbul gittiğim zaman ücreti yüksek otelleri tercih ediyorum
bu yüzden İstanbul gittiğim zaman ücreti yüksek otelleri tercih ediyorum
Cevap
2Cevap
Ucuz otellerde kalıyorum. Pahalı oteller tatil anlayışımın kötü olması nedeniyle tercih sebebim değil. Hiç pahalı otelde kalmadım.
güvenlik için kalıyorum tatil için
değil
Pahalı ucuza bakmıyor bence güvensiz olan hepsinde oluyor. Onun için otele ayak basmam.
O zaman kalma ne diyelim
kalmam zaten
Yeter ki yatacak sıcak yatak olsun
kalmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka bence bunda hiç utanılacak bir şey yok 😄 Herkesin konfor alanı başka. Güven senin için öncelikse, bütçeyi kısmak isteyeceğin yer orası olmaz, çok normal.
Ben de İstanbul’da özellikle tek başımaysam öyle “aşırı ucuz” yerlere pek yanaşmıyorum. Ama orta seviye, yorumları iyi, güvenlik kamerası vs. olan otellere bakıyorum genelde. Ucuz diye değil, güvensiz diye elemek daha mantıklı bence. Fiyat + yorum + lokasyon üçlüsüne bak, gönlün hangisine ısınıyorsa orası 💁🏻♀️