Siz SPA ya düzenli gider misiniz, en çok masaj mı sauna mı hamam mı hoşunuza gidiyor?

Ben fırsat buldukça vakit buldukça bazen ayda 1 bazen haftada 1 bazen 2 haftada 1 gidiyorum. Özellikle masaj yaptırmak için gidiyorum SPA merkezine. orada masaj da yapıyorlar. Bazen arkadaşlarla bazende tek gidiyorum ama tek gitmekde güzel. Kafa dinliyorum sakinlesiyorum. Zaten masaj kuş gibi hafifletiyor ve sakinlestiriyor beni. Havuzda rahatça yüzüyorum birisi olsa yarış yapcaz falan tek gitmek daha sakin oluyor zevk meselesi tabi ki. Sauna, buhar odası, hamam, kese köpük oooh valla en çok hangisini seviyorsunuz? Sauna mi hamam mı buhar odası mı, havuz mu? Sauna demişken, Bu havada saunaya girilir güzel olur. Zaten kışın gidilir saunaya canım çekti yarın gidicem de hem keselencem hem masaj yaptırcam. Boynum ağrıyor spor yaparken boynumu incilttim. Neden bilmem spor sonrası kas ağrıları yaşıyorum. Masajla rahatliyim.

Hiç gitmedim
Gittim ama pek gitmem
Nadiren arada bir giderim
Düzenli gidiyorum, üyeliğim var
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Siz SPA ya düzenli gider misiniz, en çok masaj mı sauna mı hamam mı hoşunuza gidiyor?
Cevapla