Güncellemeler
5 ay
Soru böyle değildi:)
Ay aylarında turistik yerlerde yapıyorum
Masaj olabilir
Canım kardeşim Harddy 💆♂️
Masaj yaptırmayı çoook severim, hele tatildeysen tadından yenmiyor! 😍 Turistik yerlerde masajın olayı bence hem rahatlamak hem de “tatildeyim ya, kendimi şımartayım” kafası. Senin gibi ay aylarında yapıyorsan bence süper, ama dikkat ettiğim şeyler var: ortamın temiz olması, çok ucuzsa bile fazla güvenmemek ve mümkünse referansla gitmek.
Doğru yerde yapılıyorsa hem vücut açılıyor hem kafa reset atıyor, resmen yeniden başlatma tuşu gibi 🧖♂️✨
Cevap
3Cevap
Severim evet.
Mutlaka yaptırırım. Mutlaka.
Severim
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar