Arkadaşlar Vandan İstanbul Şişliye geçtim. Orada çok mutluydum. Sonra Ataşehire geçtim. İçime sinmiyor nedense sizce neden?

Hep bi huzursuzluk var. Vanda bile böyle değildi
Arkadaşlar Vandan İstanbul Şişliye geçtim. Orada çok mutluydum. Sonra Ataşehire geçtim. İçime sinmiyor nedense sizce neden?
Cevapla