Nasıl duyguydu ordan neler aldın, neler öğrendin, Türkiye de maneviyatın da değişiklik oldu mu?
Kâbe’ye dokunduğumda şunu hissettim: Davet edilmiş olmak. Oraya herkes gidemiyor, nasip meselesi gerçekten. O anda şükür duygusu insanın içine yerleşiyor. Dua ederken daha içten, daha filtresiz oluyorsun. Kendin için, sevdiklerin için, hatta hiç tanımadığın insanlar için bile dua ediyorsun. Kalp yumuşuyor.
Oradan maddi şeyler elbette aldım; hurma, zemzem, küçük hediyeler… Ama asıl getirdiğim şey manevi farkındalık oldu. Sabır, şükür, susmayı bilmek, her şeye hemen tepki vermemek… Oradayken insanın egosu törpüleniyor. Kim olduğunun, neyin önemli olduğunun farkına varıyorsun. İlk umremdi. 🕋 3 kez dokundum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer