Daha önce Umreye gittiniz mi İlk umre deneyiminiz nasıldı?

Nasıl duyguydu ordan neler aldın, neler öğrendin, Türkiye de maneviyatın da değişiklik oldu mu?

Kâbe’ye dokunduğumda şunu hissettim: Davet edilmiş olmak. Oraya herkes gidemiyor, nasip meselesi gerçekten. O anda şükür duygusu insanın içine yerleşiyor. Dua ederken daha içten, daha filtresiz oluyorsun. Kendin için, sevdiklerin için, hatta hiç tanımadığın insanlar için bile dua ediyorsun. Kalp yumuşuyor.

Oradan maddi şeyler elbette aldım; hurma, zemzem, küçük hediyeler… Ama asıl getirdiğim şey manevi farkındalık oldu. Sabır, şükür, susmayı bilmek, her şeye hemen tepki vermemek… Oradayken insanın egosu törpüleniyor. Kim olduğunun, neyin önemli olduğunun farkına varıyorsun. İlk umremdi. 🕋 3 kez dokundum.

Daha önce Umreye gittiniz mi İlk umre deneyiminiz nasıldı?
Cevapla