Sadece kendim için yaşamaya başlamak, sahil kasabasına taşınmak bencillik mi yoksa hak ettiğim özgürlük mü?

yeni bir hayata başlamak üzereyim. Durumum fena değilken bile zorluklarla birlikte savaştım. En sevdiğim dediğim kız kuzenim için canımı ortaya koydum sper ettim kendimi , abime herkese fazlasıyla tek tarafalı savaştım.. Aklınıza ne geliyorsa mücadele etmek adına herşeye zorluklara rağmen karşı geldim ama artık değmeyecek insanlar için kılımı kıpırdatmayacağım söz verdim kendime. Sahil 🏖️ kasabasında yaşayıp havayı solmak, oksijen almak, ruhumun beslenmesi gibi sonra aktivitelerle karşılaşmak , müzik dinlemek faaliyetler katılmak belkide yeniden bir enstrüman 🥁 çalmak vs artık kendim için yaşayacağım egoist olacağım. Kim bana bir adım gelirse ona bir adım atacağım vs değer verene değer veren olcam vs artık bir mandal gibi savrulmak istemiyorum bitti yani maymun 🙊 gözünü açtı..

Sadece kendim için yaşamaya başlamak, sahil kasabasına taşınmak bencillik mi yoksa hak ettiğim özgürlük mü?
Cevapla