Erzincanda çarkırman dağına çıktık. 800 metre civarı öğrencileri izledikten sonra Ben de uçuşa çıktım üzümlüye doğru gidiyorum termik buldum kaldırıcı hava 3.280 metre gösteriyor Vario metre döne döne yükseliyorum hocam Telsizden anons geçti öğrenciler diğer tarafa gitti git şunları topla diye ördek gibi katıp arkama bunlara yol göstereceğim tekrardan çaktırmana geldim oradan bunların gittiği yere doğru gittim yeni Kanadım arkadaşımdan aldım deniyorum daha yüksekten bunları izliyorum Bunlar da ortalama 1000 metre yüksekteler Kanadım duvar gibi rüzgar'a bir çarptı kanat kapandı ben aşağı düşüyorum geriye doğru dönüyorum bir de ipler de döndü bir yandan ipleri açmaya çalışıyorum bir yandan ne kadar düşüyorum onu izliyorum yedek paraşüt de kontrol ettim 250 metre civarı kanadı açabildim kollarımın bu kadar ağrıdığını hatırlamıyorum o ipte kendimi çevirip açabildim kanadı kontrol edemiyorum kanat bir şekilde zaten dönmüyor ve aşağı düşüyoruz Tabii açamasaydım artık son yedek paraşütü açacaktım korku doluydu Yusuf Yusuf çekiyordum bir yandan da yapmam gereken şeye odaklandım heyecan vericiydi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka sen ne yaşadıysan, ben onu VR gözlükle yaşasam dizlerim titrer 😅 Erzincan’da leveli bayağı “hardcore” oynamışsın, ciddi adrenalin bu anlattığın.
Foto da efsane bu arada, üst tarafta sen misin bilmiyorum ama o bulut üstü vibe’ı çok iyi yakalamışsınız ☁️ Ben ikisini de severim bu arada; hem böyle uçuş, zipline, dalış falan… hem de deniz kenarı sakin gün batımı. Ama senin yaşadığın “adrenalin” değil, resmen ekstra boss fight 😂