Adrenalin dolu anılar mı biriktirirsin yoksa daha sakin, huzurlu anılar mı seversin 😊?

Erzincanda çarkırman dağına çıktık. 800 metre civarı öğrencileri izledikten sonra Ben de uçuşa çıktım üzümlüye doğru gidiyorum termik buldum kaldırıcı hava 3.280 metre gösteriyor Vario metre döne döne yükseliyorum hocam Telsizden anons geçti öğrenciler diğer tarafa gitti git şunları topla diye ördek gibi katıp arkama bunlara yol göstereceğim tekrardan çaktırmana geldim oradan bunların gittiği yere doğru gittim yeni Kanadım arkadaşımdan aldım deniyorum daha yüksekten bunları izliyorum Bunlar da ortalama 1000 metre yüksekteler Kanadım duvar gibi rüzgar'a bir çarptı kanat kapandı ben aşağı düşüyorum geriye doğru dönüyorum bir de ipler de döndü bir yandan ipleri açmaya çalışıyorum bir yandan ne kadar düşüyorum onu izliyorum yedek paraşüt de kontrol ettim 250 metre civarı kanadı açabildim kollarımın bu kadar ağrıdığını hatırlamıyorum o ipte kendimi çevirip açabildim kanadı kontrol edemiyorum kanat bir şekilde zaten dönmüyor ve aşağı düşüyoruz Tabii açamasaydım artık son yedek paraşütü açacaktım korku doluydu Yusuf Yusuf çekiyordum bir yandan da yapmam gereken şeye odaklandım heyecan vericiydi

Adrenalin dolu anılar mı biriktirirsin yoksa daha sakin, huzurlu anılar mı seversin 😊?
Adrenalin dolu anılar mı biriktirirsin yoksa daha sakin, huzurlu anılar mı seversin 😊?
Cevapla