Otobüste şişman yolcunun koltuğuma taşması sizce hak mı haksızlık mı?

Zor bir konu ya. Tamam kilolu ne yapsın denilebilir ama benim sınırlarımı aşması da doğru bir şey değil... Çözüm nedir?

Otobüste şişman yolcunun koltuğuma taşması sizce hak mı haksızlık mı?
Cevapla