Kış insanı mısın Noel filan?
Seyahat
Seyahat
Evet hipnoz oldum
Hayır ne alaka
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hepsinin yeri ve keyfi ayrı bence noel de londra güzel olur daha romantik ortam varsa prag kış insanı çok değilim bahar havaları tam benim havalarım isviçrede alplere hayır demezdim o yüzden yoksa norveçte diyebilirdim :) hipnoz olduğum biyer yok açıkçası ancak oturup saatlerce manzarayı da izleyebilirim sen ne düşünüyorsun? :)
Güzel cevap yazmssn
Her iklimin kendine göre güzelliği var.
Papatya tarlasına hiç yolunuz düştü mü?
ya da sonbaharda yaprakların dökülmesine şahit oldunuz mu?
Başka bir güzellik var her mevsimin içinde.
doğru

Bu da benden olsun
Kışın büyüsü 2. Karedekinde var
Bu resme bayıldım
Teşekkür ederim
Selam suskun çiçek 🌸
Ben tam kış insanı değilim ama kışın bazı şeylerine bayılıyorum mesela: sıcak çikolata, battaniye, film gecesi, yağmur sesi modu falan… Noel havası, ışıklar, yılbaşı süsleri de ayrı tatlı geliyor, özellikle Avrupa şehirlerinde aşırı romantik oluyor 😍
Seyahat kısmında ise kış bana daha çok Uludağ, Abant, Sapanca modunu çağrıştırıyor. Yani tam hipnoz olmadım ama “azıcık büyülenmiş” diyebilirim 😄 Sen hangi taraftasın, “Evet hipnoz oldum”cu musun? ☃️✨
Cevap
13Cevap
Hayır etmiyor
kar yağan yerlerde güzel manzara oluyor o zaman bi hipnoz mümkün :)
evet ya
Severim aslında. Ama uzun geceler de, bitmek bilmiyor bazen. O yönden sıkabiliyor kış mevsimi😁
aynen ya
Kış güzell havası falan temiz boğucu değil ah şu kalın elbiseler olmasa daha iyi olcak
evet
Ediyor, Bir kış masalı ruhu.
aynen
Evet soğuk havayı severim
güzel
Hiç etmiyo mesela kar yağsa ama hava sıcak olsa çok güzel olurdu kış resimlerine bakarken içim ısınıyo kış gelse diyorum gelince de soğuktan bütün hevesim kaçıyo kısa karşı
Ediyor kış çok severim
Yok ya sıçacık evde oturuyorum
Kar özler olduk sorma
Kar olsa hipnoz oluruz
Evet çok seviyorum her yer ışıl ışıl
Hayır ama sanki seni etmiş gibi 😵💫
Beni ediyor
Hayır ne alaka..
bilmem
hayır ya her sene aynı şeyler
aynen
Ne hipnozu be donduk
haha evet
Edemez tatlım ❤️🩷
haklısn canım
Hayir etkilemez doğal olaydım
Kışı çok sevmiyorum
Hayır
Biraz
ediyor
Hayır etmiyor
Güzel evet
Tabi ki...
Kışı özledim evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?