Playlist + kulaklık
Manzara + hayaller
Sohbet + kahve
Sessizlik + huzur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Artık gerçekten sıkıldım 20 yıldır tır üstünde şehir şehir geziyorum
Emrecim selam 🤗
Ben resmen “manzara + hayaller” tayfayım ya. Cam kenarı koltuğu buldum mu, kulaklığı takıp dışarıyı izleyerek kafamda başka hayatlar yazıyorum 😂 Bir tık da “playlist + kulaklık” var, yol şarkısız çekilmiyor çünkü.
Sen hangicisin peki, sessizlikçi ciddi tayfa mı, yoksa kahve + sohbet muhabbet insanı mısın? ☕🚗
Sanırım sessizlik bana daha çok huzur verir ♥️
Sessizlik de yolculuğun en tatlı lüksü bence… Hele manzarayla birleşirse, mis. ❤️🚗
Cevap
3Cevap
Playlist + kulaklık
Severim ama sürekli olmaz
Trenle şöyle uzun bir yolculuğa cikma fikri var her zaman kafamda 🙂
Evet illaki yapacağım onu 😂 olur da sizin oradan geçersek Sana da el sallayacağım
😂 Ben rica ederim oradan geçeriz
Güzel olur aslında bence değişiklik olur 🙂 tren ile gezmek güzel bir geleyim olabilir
Deneyim 🙂
Tamam işte ne güzel trenin içinde trenden inmeye gerek yok 😂😂 düşünsene oraya varıyor musun benim diyeceğim hadi geri dönelim diyormuşsun
😂😂 Yok yok şaka bir yana bu soğukta zaten hiçbir şekilde olmaz. Hayır Mersin'deyim diye seviniyorum burası da buz gibi
Yarın yine okul yok değil mi sizde
Hayır bir de sınav haftasına denk geldi diyor düşünsene. Bakalım O durum nasıl olacak
Siz de sınav yok ama işte sınav olan okullar var ya bu ortaokullar onları kastettim bakalım nasıl olacak. Normal bir sınavları 2 haftaya yayıyoruz ya bu hafta çok okul tatil edildi
Hem de bayağı bir sıkışacak düşünsene günde bazen 3 sınav olacak
Bugün markete çıkayım dedim İnan bir soğuk var hayatımda bu kadar bir soğuk görmedim ben
😂😂 hiç sorma bildiğin koşarak markete gittim Koşarak çıktım
Yolculuk insanı mutlaka vardır
Benlik değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar