Osmanlı 3 kıtaya hükmetmişken Amerika’yı neden fethetmedi?

Osmanlı çok güçlü bir devletti ama Amerika’ya hiç sefer düzenlemedi.

Sizce bunun sebebi denizcilik mi, öncelikler mi, yoksa başka nedenler mi?

Osmanlı 3 kıtaya hükmetmişken Amerika’yı neden fethetmedi?

28 Aralık 2025 Pazar 16.51

Osmanlı 3 kıtaya hükmetmişken Amerika’yı neden fethetmedi?
Cevapla