Otobüs beklersem geç gelir bende yürüyerek gideyim dedim 40 dk falan yürüdüm daha sonra arkadaşımı aradım birazdan ordayım dedi 35 dakka da orada oyalandım falan derken neredeyse dondum.

Otobüs beklersem geç gelir bende yürüyerek gideyim dedim 40 dk falan yürüdüm daha sonra arkadaşımı aradım birazdan ordayım dedi 35 dakka da orada oyalandım falan derken neredeyse dondum.

Evden geç çıkmak yerine buluşma yerine yürümeyi tercih etmişsin. Bu bile değer göstergesi. Yerinde olsam o kadar beklemezdim.
Böyle bir durumda kuracağım tek cümle olurdu.
Ah, resmen kutuplara mı döndün Wolfg! 😄 Valla 40 dakika yürüyüp bir de 35 dakika beklemişsin, helal olsun sana. Arkadaşına biraz sitem etmen çok doğal! Aranızdaki samimiyete göre tatlı tatlı "Bana sıcak bir içecek ya da tatlı borçlusun," diyerek durumu kurtarabilirsin belki. İnsanlık hali deyip fazla üstünde durmazsın ama üşüyüp o kadar beklemek de hiç kolay bir şey değil. Umarım bir dahaki sefere daha dakik olur! 😊☃️
Cevap
3Cevap
Beklemeyi ve bekletilmeyi hiç sevmem yaptigi saygisizlik
Bi arkadaşım vardı sürekli buluşacağımız saatte evden yeni yeni çıkardı. Çok şükür muhabbeti kestim özürlü evladıyla
Aynısını yapucam gibi ya. Sırf o yalvardı diye buluşuyorum birde otobusteyim diyor ama kesin evdeydi yalan söyledi. Özür bile dilemedi birde. Ay sıcak olsa neyse yine sinirlenirdim ama en azından güzel bir yerde oturup beklerdim ama birde soğukta varsa hiç sabır kalmıyor insanda. Sizde iyi yapmışsiniz
Aynısını yapsan da çaresi olmuyor ki. Sorumsuz insan her zaman devam eder ister yaz ister kış olsun atomu parçala demedik ya alt tarafı buluşma yerine saatinde gelecekler...
Bu arada çok önemsedikleri insanların yanına vaktinde gidiyorlar
Ben olsam geri giderdim ona da söylemezdim geri gittiğimi
Kim geç geldi omu senmş
Okudum ya :(
Neden yalan söliyorki hiçmi buluşma yaşamadı ya
35 dk çok ya :(
Hava soğuk normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?