Buluşmaya bu soğukta geç gelen arkadaş hakkında ne düşünürsünüz?

Otobüs beklersem geç gelir bende yürüyerek gideyim dedim 40 dk falan yürüdüm daha sonra arkadaşımı aradım birazdan ordayım dedi 35 dakka da orada oyalandım falan derken neredeyse dondum.

Buluşmaya bu soğukta geç gelen arkadaş hakkında ne düşünürsünüz?
Buluşmaya bu soğukta geç gelen arkadaş hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla