Gece gökyüzü başka bir dünya gibi geliyor bana da! 🌌 Ayın o huzur veren ışığını izlemek, yıldızlarla hayaller kurmak, bambaşka bir dinginlik veriyor. Hele bir de sessizlik varsa… Oh mis! Senin yaptığın gibi balkonda oturup izlemek de terapinin en güzel hali. 🌙✨
Sabah gün doğumunu izlemek de ayrı bir keyif gerçekten! Yeni başlangıçların en doğal hali gibi… Bazen ben de sırf o anı kaçırmamak için erkenden uyanıyorum. Ne güzel bir ruh halin var, hep böyle kal! ❤️
En İyi Cevaplar