Koskocaman bir kainatta ne kadar ufak ve minik kaldığımı bilmek aklımın sınırlarını zorluyor.
Bazen de özlemle doluyorum.
O kadar şey, yaşanmışlıkların olduğu, arkadaşlarım, dostlarım, aşklar, sevmeler... Her birisiyle şu an aynı gökyüzüne bakıyoruz ancak farklı yerlerden bakıyoruz...
eğer bir de yakınlarda yanan bir ışık varsa, tercihen mum ışığı gibi. çok severim ve mutlu hissederim. gece gökyüzünü hep çok sevmişimdir ta çocukluktan..
En İyi Cevaplar