Gökyüzüne baktığınızda ne hissediyorsunuz?

Özellikle günbatımı olduğu zaman çok huzurlu oluyorum. O kızılları, sarıları ve turuncuları görmek çok hoşuma gidiyor. Kimi zaman araya tatlı mı tatlı pembe tonları ekleniyor... Üzerinde mavi ve lacivert arası bir gece karışıyor. Üzerine yıldızlar, gezegenler ve sonsuz galaksiler ekleniyor.🌅🌄🌇🌠🌌🌃

#𝓟𝓻𝓲𝓷𝓬𝓮𝓼𝓼𝓪𝔁𝓪𝓷𝓭𝓼𝓴𝔂 🌚🌝☄️✨

𝓑𝓾 𝓭𝓪 𝓘̇𝔃𝓶𝓲𝓻𝓲𝓷 𝓰𝓸̈𝓴𝔂𝓾̈𝔃𝓾̈...
Gökyüzüne baktığınızda ne hissediyorsunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Ya ne güzel cevaplar geliyor öyle çok mutlu oluyorum. Nolur devamı gelsin.. 🌕🌛☁🥰😇
Gökyüzüne baktığınızda ne hissediyorsunuz?
Cevapla