Sevgilimin arabası var, beni onlara çağırıyor otobüsle gel diyor?

Sabah sevgilim evine çağırdı beni hava buz gibi evlerine 2 otobüsle gidiliyor arabası da var sen alsan beni olmazmı dedim iyi tamam dedi son yine döndü sabah otobüsle gelsen diye ben de 2 otobüs yapmam lazım onun için dedim yap işin ne diyor bana. Ben de sen al ya dedim hava soğuk çünkü dedim onlara gelmemi isteyen o yani kaç gündür gel gel diyor sonra o da iyi alıştın he dedi güldü. Sonra neyse sabah oldu 9.15 da ordayım diyor. Uykum var geç uyudum dün Uyuycam biraz daha uykum var 10 da gel dedim. canım kızım sen emir verme bana bir de ya senin aptal 9.30 demiştik dedi. Ya hadi yarım saat daha uyuyum ne var bunda ya gerçekten erkek olsam size bin basardım Bune erkeklik bu mu ya
Sevgilimin arabası var, beni onlara çağırıyor otobüsle gel diyor?
Cevapla