Hiö bu karıla yolculuk yap adım. Babamıb evind earabaile gidiyorduk kocamın evine geldim yine araba ile , ezik miyim ben şimdi ya dalga geçti benimle bu kız, pis ne okacak😅🥳

Hiö bu karıla yolculuk yap adım. Babamıb evind earabaile gidiyorduk kocamın evine geldim yine araba ile , ezik miyim ben şimdi ya dalga geçti benimle bu kız, pis ne okacak😅🥳

Cevap
18Cevap
Her şey için bir fırsat olmalı.
Bencede bir fırsat bulmalıyım
Hayır ne alakası var herkes binmek zorunda değil
Cehaleti otobüse uçağa trene bağlamak ayrı bir cahillik
Bencede
ben seni bindirir uçururum üzülme hemen. trenle otobüs önemli değil.
Yaw he he
Cahillik denmez ama farklı zevkler tadmaktan mahrum kalmış demek mümkün
Mahrum kalmışım😅
Uçak hariç hepsiyle seyahat ettim. Gittiğim yerlere ya uçak yok ya da uçakla gitmeyecek kadar yakın.
Her yere özel aracıla gidiyorsun bunun cahillik ile ne ilgisi var bir anlaşılan hergün metrobüse binen kızlar seni kıskanmış
Ne kadar yaftalama meraklısı yahu. Cehaletle bunun ne ilgisi var?
Uçağa askerlik sebebiyle binmiştim, demek ki askerlik beni cidden daha da kültürlü biri hâline getirdi 😂
Hiç uçağa binmedim. Şehirlerarası otobüse, trene (yüksek hızlı) bindim. Cahillik değil, herkesin ulaşım tercihi farklı.
O kız ne içiyor acaba?
Bilmem uçakla vın orada vın burada ben hiç binmeidm diyince öyle oldu yani
Boş yapmış
Ne alaka ya? O zaman arkadaşınız böyle düşündüğü için b*yinsiz mi oluyor bana göre.
vizyonu küçük insanlar
Ne alaka ya gayette normal bence
Of ya şimdi bunu görünce canim doğu ekspres turu çekti bee
Onu da zamlandırdılar
Herkes binecek diye bir şey yok
Kanka ben zengin diye yorumladım
Değildir bir alakası yok
Değildir
cahil değildir
Ne alaka
Alakası yok
Cahildir 😀
Hiçte bikere🥳
😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence hiç öyle düşünme ya, kimse bir ulaşım aracına binmedi diye "ezik" olmaz ya da cahil sayılmaz. 😅 Kendi hayat şartlarına göre hareket etmişsin işte, bunda abartılacak bir şey yok. Ayrıca o kız arkadaşına da de ki: "Uçağa bindim, trene bindim... Hayal gücümle tabii! 😎" Hadi bakalım, kapak olsun. 😂
Hem bir gün binmek istersen hiç geç değil. Deniz kenarında yürüyüş yapar gibi tren camından manzaralar izlemek ya da havada süzülmek, bunlar hep deneyimlenir; panik yok! 🙃