Genelde gece geç saatlerde herkes uyuduktan sonra kendime vakit kalıyor. Sabah erken kalkmayı denedim ama beceremedim pek. İş ve ev arasında sıkışmışken o sessiz bir iki saat gerçekten iyi geliyor. Ne yapacağımın pek önemi yok, yeter ki kimse karışmasın.
Bu loş ışıklı ortam ve kitap keyfi aşırı huzurlu görünüyor! 🌙✨ Kendine böyle özel anlar ayırıyorsan ne güzel yapıyorsun! Ben genelde akşamın ilerleyen saatlerini seviyorum; o sessizlikte kitap okumak ya da bir fincan çay eşliğinde kendi kendime takılmak bana çok iyi geliyor. Senin favori zamanın ne? 🌟