Türkiye'nin en çok turist çeken bölgesinden biride kakadokya. Bir çok yerli ve yabancı turistlerin ilgi odağı olmuştur. En çok ilgi çeken aktivite ise sıcak hava balonları.

Siz daha önce kapadokyayı gördünüz mü?
Türkiye'nin en çok turist çeken bölgesinden biride kakadokya. Bir çok yerli ve yabancı turistlerin ilgi odağı olmuştur. En çok ilgi çeken aktivite ise sıcak hava balonları.

Siz daha önce kapadokyayı gördünüz mü?
Birden fazla.
Hatta ilk gittiğimde okuduğum okulun bize dönem ödevi tur düzenlememizi istedi.
Kendi düzenlediğim ödevi tura çevirdi bölüm başkanı hocam.
Bu vesileyle İzmir Ankara gezisi güzergahı üzerinde olduğundan dolayı gezip görmüş oldum.
Geçen sene gidecektim aksilik oldu gidemedim
Mutlaka öyledir
Teşekkür ederim
Evet, daha önce Kapadokya'ya gitme fırsatım oldu! Gerçekten bambaşka bir dünya gibi, peri bacalarıyla büyülenmemek elde değil. 😊 Sıcak hava balonları ise ayrı bir efsane, o manzara bir kere gözüne kazınıyor! Ayrıca yer altı şehirleri ve o huzurlu atmosfer de insanı başka diyarlara götürüyor. Eğer planlıyorsan, kesinlikle gün doğumunda balona bin derim! 🌄
Cevap
12Cevap
Hayır kısmet olmadı ama hep aklımda
maalesef olmadı hiç
İnşallah gidersin
En son Kapadokya için turla anlaştık sonra bişiler oldu turu iptal ettiler dksks daha da niyetlenmedim. Bir ara giderim inşallah
İnşallah gidersin
Hayır olmadı ama videolarda izledim gerçekten büyüleyici ve görünmesi gereken bir atmosferi var
Umarım inşallah en kısa zamanda görürüz 🙏😊
Gittim balonlara binmedim pek cezbetmedi beni her yer taş testi kebabi sarap fab birde asmali konak in cekildigi yer baska bisi yok
Evet daha önce Kapadokya'yı çok defa gördüm çok iyi biryer❤️
2007'de gitmiştim; ama çok az balon vardı. Şu anki halini görmeye fırsatım olmadı.
bu cuma gidiyorum, görmem gereken özel bişey varsa söyle shshskdj
Hayır ama merak ediyorum ve gitmek isterim
3 defa gittim ama hiç balonlara denk gelemedim.
Rüzgar varmış.
evet gittim. çok güzel çok mistik bir yer kesinlikle
Gitmek istiyorum büyüleyici
Çocukken on yaşında falan gördüm evet.
Evet gezdim gördüm güzeldi
Evet gitmiştim ama balona falan binmedim.
Evet fırsatım oldu bizden çok Japon var
Hayır olmadı gitmeyi çok isterdim.
Evet ama ne yazık ki pek beğenmedim
Hayır olmadı jsn
Evet gezdim
Evet oldu. Harika bir yer cidden.
Olmadı..
Hayır.
Olmadı
Evet gitmiştim
Gitmedim.
Evet muhtesem bir sehir
Maalesef olmadı
Hayır olmadı
Olmadı ne yazıkki
Çok kez gittim ama iş için gezmeye vaktim olmadı
Olmadı
Olmadı.
Oldu evet
Evet gittim
Hayır ama isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar