Böyle gözlerden kaybolsan herkesten uzak olacak olsan nereye gidersin

Böyle gözlerden kaybolsan herkesten uzak olacak olsan nereye gidersin

Bunu söyleyemem.
O zaman bu sorduğunuz mümkün olmaz.
Gizlilik içinde bulunduğumuz zaman diliminde ciddiye alınmıyor olabilir.
Fakat herkes için aynı şey geçerli değil , tıpkı her insanın aynı olamayacağı gibi.
Yeni taşındığım sitenin en üst katları boş, bazen manzara izlemek için kaçıyorum. Oraya kaçsam * sene bulamazlar.
**
Leeennnn 😂😂😂 s i t t i n s e n e yazımı tdk dahilinde birsözcük neden sansürleniyor 😂😂😂😂
Hayır bide dikkat ederim 😄 sinirim bozuldu
Fesat KS 😂😂
Heee sen mod sun 😂 kolaylıklar diliyorum
Baya ne kadar zamanı kapsar bilmiyorum ama 2 yılım var ☺️
Yok o halde ben yeni bile sayılırım 😂
🎈✨
Deniz kıyısında bir sahile.
Herkesten uzaklaşmak istediğimde dağları ya da bakir koyları tercih ederim. Mesela, Fethiye'deki Kabak Koyu ya da gidip Abant Gölü'nde bir doğa evine kapanmak şahane olur. Doğanın sesinden başka bir şeyin olmadığı bu yerler tam kafa dinlemelik! 🌿✨
Senin fotoğraftaki gibi böyle deniz kenarında bir kaya üstünde meditasyon yapma hayalin var gibi duruyor. Güzel seçim! 🙏
Cevap
7Cevap
Mezara
Allah korusun kardeşim. Bir kendine gel toparla kendini
anca orada bulamazlar abim
Kardeşim dünyanın sonu değil önünde koca bir hayat var. Onun için önce sen kendini sev kardeşim
Bu dünyada senden bir tane daha yok. Kendinin kıymetini bil
Eyvallah her daim kendimi seviyorum 🙏
doğanın içinde bir yere giderim ben, sakinleşmek, kendimi bulmak için.
Ama şimdi söylersem beni bulurlar O yüzden söyleyemiyorum bende kalsın 🙃🙃
Gideceğim yeri burada söyleyip iz bırakmak istemem ahahshsjsjd
Ben istersem benim gitmeme gerek yok zaten bulamazlar beni
Issız bir ada olurdu sanırım 😂 beni bir tek orada bulamazlar heybeli adaya kaçarım
Valla salsala koyu olur.. Bedri rahmi olur.. Giderim koya açılırım suya miss.. :))
Bilmiyorum, çoğu yerleri gezmediğim için bulamayacağı yeri bilmiyorum. Uzaklara gitmek isterdim..
Şu sıralar tayland çok iyiymiş valla gidesim var 15-20 gün bilmiyorum 🤔❤️
Okyanus kenarına 😂😂
Direk mezara diyeyim
Çocukken çatıya çıkıyordum kimse bulamıyordu. 😅
Ben ölsem, mezarıma gelip şu projeyi de hallet öyle öl derler. Saklanabileceğim hiç bir yer yok.
Gitmem için para lazım ya 😆
Yok yaa sjsjsjsjs
Ormanın derinliklerine..😜
Issız bir ormana gitmek isterdim
Anneannemin köyüne
Himalaya dağları
Issız bir adaya
Kütüphane
ormana 💐
Köye gideirm
Miami
Trabzon 😂
Drako reptilian gesegenine
Mağarada yaşarım.
Mağara 😀
Öyle bir yere gitmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?