Şimdiye kadar yaptığın tatilden memnun olmadığın oldu mu?

Evet bazen tatilde hayal kırıklığı olabiliyor. Rezervasyon yaptırdığın yer reklamda veya gösterildiği gibi çıkmayabiliyor ve büyük bir fiyasko oluyor.

Sen şimdiye kadar tatilden memnun olmadan döndüğün oldu mu?

Şimdiye kadar yaptığın tatilden memnun olmadığın oldu mu?
Şimdiye kadar yaptığın tatilden memnun olmadığın oldu mu?
Cevapla