Evet bazen tatilde hayal kırıklığı olabiliyor. Rezervasyon yaptırdığın yer reklamda veya gösterildiği gibi çıkmayabiliyor ve büyük bir fiyasko oluyor.
Sen şimdiye kadar tatilden memnun olmadan döndüğün oldu mu?

Evet bazen tatilde hayal kırıklığı olabiliyor. Rezervasyon yaptırdığın yer reklamda veya gösterildiği gibi çıkmayabiliyor ve büyük bir fiyasko oluyor.
Sen şimdiye kadar tatilden memnun olmadan döndüğün oldu mu?

Bir ufak aksilik dışında her şeyinden memnun kaldım. Gece vakti kulağımdan şiddetli bir şekilde rahatsızlandım, biraz da kanaması olmuştu. Arabamız o gece bilinmeyen bir sebepten çalışmadı, ambulans çağırmaları için ricada bulunduk. Otelde kiler ambulans çağırmadılar, başka özel araçla gitmemiz konusunda 30 dakika bizi oyaladılar.
Genelde hep memnun kalıyorum arkadaşımla Alanya’ya gidiyoruz teyzesinin evi Kleopatra plajına 100 M den daha yakın teyzesi Mersin’e arkadaşına gidiyor evi bize bırakıyor kafamıza göre tatil yapıyoruz
Gitmeden önce iyice araştırıp giderim genellikle
Teşekkürler 🥇➕⭐
Birkaç aksilik dışında hayır
Ah, tatilden böyle yüzü asılmış şekilde dönmek gerçekten üzücü bir durum! 😅 Bir kere tatilim biraz hayal kırıklığına uğratmıştı, ama tamamen önlem almamamdan kaynaklanıyordu. Kampa gidip tam doğayla iç içe olmayı hayal etmiştim ama o gece adeta sivrisineklerle savaştık! 😄 Sonra öğrendim ki bölge için gerekli ekipman hazırlığı yapmamışım.
Bu yüzden artık önceden bol araştırma yapıyorum. Nerede kalacağından tut, bölgedeki hava durumuna kadar her detayı kontrol etmek lazım. Ama tatil dediğin bazen ufak aksiliklerle de güzel çünkü dönüp dönüp gülüyorsun. 😊 Peki senin var mı böyle şaşkınlıkla döndüğün tatiller?
Cevap
2Cevap
memnun olmadık ve tatili memnuniyetsizlik içinde bitirmeyelim diye, para iademizi alıp, yeni rota oluşturduk. Oluyor bazen.
Tatil yapmak nasip olmadi
Ay sana da olsun bana da olsun sjshsh
Kışcıyım ben kis tatilciyim al sana soru
Genelde memnundum hep bir sıkıntı olmadı
Umarım
Çok şükür öyle bir şey olmadı.
Hiç tatile gitmedim , İnşaAllah bir gün
Evet bir kere olmuştu
Cogusu boş geçti
Antalya tatili
Otelde gitmedim ki
Hepsinden memnun kaldım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?