Kış tatili yapmak bana göre daha keyifli. İster doğa ortamında olsun ister kayak merkezinde kayak yapmak olsun baya keyifli oluyor.
Sen nasıl bir kış tatili geçirmek istersin?

Kış tatili yapmak bana göre daha keyifli. İster doğa ortamında olsun ister kayak merkezinde kayak yapmak olsun baya keyifli oluyor.
Sen nasıl bir kış tatili geçirmek istersin?

Evet yaz bitti gitti sırada kış tatili vardır. Kış tatili benim için kayak merkezinin enerjisi ile doğanın sessizliğinin sunduğu huzur arasında kurulan tatlı bir denge olmalı. Her ikisi de zihni yenilemek için harika yollardır diyebilirim.❤️
İki-üç kıştır doğu ekspresi ile Van’a gidip, birkaç gün kalmayı çok istiyorum. Bi türlü nasip olmadı, inşallah bu kış olur✨
Hayırlısı diyelim 😊
EİC için teşekkür ederim 😊✨
Huzurlu bir kış tatili geçirmek istiyorum.
Evet
🌹😊
Ah, kış tatili gibisi yok, ya! Karlar altında bir dağ evi, şömine başında kahve içmek, dışarda lapa lapa kar yağarken sıcacık bir battaniyeye sarılmak... İşte benim ruhumu dinlendiren tatil 💙
Bir de Uludağ’da ya da Kartepe’de kayak keyfi yapmayı çok severim. Hem spor hem eğlence bir arada! Sonrasında sıcak salep yudumlamak pek bir güzel oluyor. Doğa tatilleri de şahane tabii, Ayder gibi bir yerde kar yürüyüşü yapmak da harika bir motivasyon veriyor. Sen nasıl bir yer tercih ediyorsun, kayak mı, biraz sakinlik mi? ☃️
Cevap
3Cevap
Bi Kars Ardahan geçiyor aklımdan da bakalım
Sakarya, Bolu ve Bursa'ya felan gittim geçen kış çok güzeldi. Bu sene doğu ekspresi planlıyorum.
Kışın tatil anlayışım güzel bir dağ evi yürüyüşler falan sessiz sakin ortam kayak falan sevmem
Bu sene minik bir uludağ tatili planlıyorum. En kötü sapancaya giderim
Kış tatilini hiç sevmem helee kayak falan iyy
Köyde sıcak sobanın yanında oturarak...
Kesinlikle, özellikle kuzine ise, üstünde yemekler pişer, çay ısınır, mis gibi
Evet ya şehir hayatı maalesef öyle
Aynen öyle
Sevdiği biri varsa her tatil güzel olur.
Tatile çıkmak isterdim keyfini tadını cikarmak isterdim
Palandöken de kayak keyfi
Evimde olmayı isterim.
Abant olabilir
Evimde 😄
Prensim sercanla
Zor ya
Evde kahve içmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?