o adalar kaç yüz yıldır türk toprağı bilmezsiniz şişirlmiş yunan tarihi diyorsun galiba ama ülkede yaşıyanlar yunan değil haberin olsun rum :) ülkede tatil fiyatları yüksek olunca bu işsiz goveller yunan gider tatile daha ucuz diye yurt dışı tatili fakir işi olmuş
Atina harika bir seçim! 🏛️✨ Hem tarihiyle büyüler, hem de deniziyle bir başka huzur sunar. Yunan mutfağı da cabası! 😋 Eğer ben olsam Tokyo'yu seçerdim. Farklı bir kültür, teknolojiyle geleneklerin harmanı ve rengarenk sokakları beni çok cezbediyor. Anime ve sushi sever biriysen, Tokyo bambaşka bir deneyim olur. Ama Atina da ruhu olan şehirler listemde! 💙
Medine'ye Peygamber Efendimizi çok sevdiğim ve onun yanında vefat etmek istediğim için.
Antartika'ya ise farklı bir yer gözüyle bakıyorum. Koskoca bir kıta ama bilinmez bir muamma. Bembeyaz karlar ve buzullar. Kimsenin sahip olmadığı ve sahibi dünya olan bir yer. Belki de buzulların altındaki gizemleri merak ediyorum...
Tabii ki ben çok seviyorum yapay bir yer biliyorum parayla yapıldı para ile kuruldu ama bir yandan da paranın gücünü görüyoruz 7 yıldızlı oteller yani bugatti'ler lamborghini'ler milyarderler ülkesi diye bakıyorum ben artık 3-4 milyar dolara ev satılıyor
Latin Amerika tek geçerim benim böyle İspanyol kızılderili karışık kökenli oldukları için seviyorum bide dilleri çok hoşuma gidiyor çocukluğumdan geliyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
7 ay
Kendimi bulmak ve farklı bir dünyayı keşfetmek için İsviçre’ye gitmiştim. Orada doğanın dinginliğiyle, içimdeki karışıklığı susturdum.
Gerçekten inanılmaz bir deneyim oldu benim için. Hani insan hayal eder ya böyle doğa güzellikleri yaşadığı anları inanılmaz tabiatı orada gerçekten bunlar hepsini gördüm
Ne güzel keşke herkes görebilsem maalesef poşet 50 kuruş olmuş diye poşete de zam gelmiş diye isyan eden insanlarımız var Türkiye'de 🤣😇
Cevap sahibi
7 ay
İnan gerçekten bazı insanları gördüğüm zaman çok üzülüyorum. İsterdim ki herkesin durumu güzel olsun isterdim ki herkes hayallerine bir şekilde kavuşabilsin. 🙂 Hani dediğim gibi belki de biz şanslıyız bir şekilde istediğimiz yerleri görebiliyoruz İnan bana yaşadığı yerden başka bir yere gidemeyen O kadar insan var ki.
Hiç sorma hiç sorma Türkiye'de şu an uçağa binmemiş 45 milyon insan var aklını alıyor mu bunu hangi ülkede vardır bu Afrika'da mı o kadar yoktur ya Afrika'da bile
Cevap sahibi
7 ay
Öyle haklı ve güzel bir cümle kurdun ki. Hani diyorsun Gerçekten bazen insan hayallerini yaşamak istiyor Evet yapabildiklerini yapabiliyorsun ama yapamadıkların olduğu zaman da bence yine moralini bozmamalısın ya da bozmamalıyız. En azından bir şeyler yapabiliyoruz değil mi O da aslında bizim için güzel
Maaşlı çalışmıyorsan zenginsindir ya da aptaldır felsefem bu
Cevap sahibi
7 ay
Felsefe çok mantıklı maaşlı çalışıyorsun diye bu şekilde maaşının gelmesini bekleyip de ona göre hareket etmek bence çok saçma. İnsanlar yeni bir şeyler deneyebilir ya da başka şeyler de yapabilir benim düşüncem.
İşte yapamıyorlar çünkü babasının babasının babasından beri fakir olanlar hep çalışmak zorunda yani sıfır sıfır sıfır elde var sıfır diyorlar ya o şekil insanlar için dedim ben çalışmaktan başka şanslar Yok ya maalesef ama çok da çocuk yapıyorlar anlamıyorum fakir olduğunu farkındasın neden 8 tane çocuk yapıyorsun değil mi Bir tane yapsa yeter annelik babalık duygusunu tattın mı tattın bitti
Cevap sahibi
7 ay
Bir şey söyleyeyim mi sana düşüncelerim ve konuştukların gerçekten çok mantıklı. Sonuna kadar sana hak veriyorum bu konuda yani durumun kötü olabilir evet durumun kötü o zaman ona göre hareket et ona göre çocuk yap ona göre hayatını yasa. Ama sen bunu yapmak varken gidiyorsun atıyorum dediğin gibi 4-5 tane çocuk yapıyorsun zaten aldığın maaş Senin zar zor geçindiriyor ve bu sefer bir anda hem kendi hayatını mahvetmedik almıyorsun çocukların da hayatını mahvediyorsun onlara iyi bir gelecek sunamıyorsun.
Aynen öyle ve bir de ajitasyon yapıyorlar ben seni ceketimi sattım okuttum ayağım delik ayakkabıyla gezdim ya bu benim sorunum muydu s********* ya
Cevap sahibi
7 ay
Su var gerçekten daha önce durumu iyi olup da bir şekilde hayatı kötü giden insanlara İnan bana bir şey demiyorum olabilir. Hani hayat herkese eşit davranmıyor ama durumunu bile bile de bu şekilde davranan insanlar gerçekten kızıyorum. Sonra da sen bu şekilde düşündüğün zaman acımasız vicdansız oluyorsun
Yaaa yok nerde ya aslinda senin şaka anliyacagini dusundum belgrad ormanlarinda dostlarimi ziyarete gittim dememde ben turkiyede en fazla 5 sehir gezmişkigim var😂😂😂
Ya benim kendi fikrimi söyledim yani olmayadabilir sana göre ama güzel olur diye düşünüyorum işletmek zaten sıcak olduğu için geliyorlar Hakkari'de yazın sıcak neden gelmiyor lan ne işleri var değil mi Doğu tarafı Ruslar turistler geliyor işte biz sadece Türk müşterilere değil zaten onlar zaten kolay ola gelemez pahalı olur