Fransa’nın bile Türkiye’den daha ucuz olması zorunuza gider mi?

Fransa Marsilya’da arkadaşımız var. Onun yanına gittik. Dün gece vardiyasında çalışıyormuş, geceyi motelde geçirdik 🌙

motel’e kişi başı sadece 10€ verdik meyve ve içecek ikram geldi.(kötü Hatay’da pansiyon günlük 1000₺)

Avm gezisi yaptık az önce. Teknolojik aletlere baktık. Telefon laptop bize göre ucuz ama buzdolabı, çamaşır makinası gibi eşyalar bize göre çok ucuz.

Avm’de hamburger menü yedik kişi başı 7,5€ ve Çıkarken 1€’ya dondurma aldık külahta🍦 tadı hala damağımda 🥲

Fransa’nın bile Türkiye’den daha ucuz olması zorunuza gider mi?
Cevapla