Ne sıklıkta ve ne amaçla seyahat edersin?

Benim periyodik bir sıklığı yok ama iş nedeniyle sık sık şehirlerarası yola çıkıyorum. Tatil için yaz mevsimini (adli tatil) bekliyorum. Kışın çocukların okulları, işler, hayat telaşı ve tabii ki maddiyat tatile gitmeyi engelliyor. Sende durumlar nasıl?

Güncellemeler
8 ay
Süper soru olmuş. Teşekkür ederim 💙
Ne sıklıkta ve ne amaçla seyahat edersin?
Cevapla