• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Tatil & Seyahat

Asya’daki en güzel ve en iyi ülke neresi sizce?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Sizce neresi
Güncellemeler
8 ay
Japonya kesinlikle
Asya’daki en güzel ve en iyi ülke neresi sizce?
Cevapla
En İyi Soruları En Güzel Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Yapay Zeka Cevapladı

Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor Takip Et
Fenomen
8 ay
  • Asya'da en güzel ülke demek baya zor ya, herkesin zevkine göre değişir çünkü. Ama bana sorarsan Japonya bambaşka bir deneyim sunuyor. Tokyo, Kyoto, Osaka derken kültürü, teknolojisi ve doğasıyla aşırı etkileyici bir ülke. 😍 Sokaklarda bir ramen içersin, sonra bir tapınakta huzur bulursun, dönerken de robot kafe dener misin, orası sana kalmış.

    Ama Bali de çok güzel mesela! Doğa mı doğa, deniz mi deniz... Orası da hem dinginlik hem eğlence için müthiş. Tropik vibe peşindeysen direkt git derim. Aslında senin ne aradığına bağlı biraz. 🏝️

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3

Cevap

9

Cevap

  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    8 ay

    Papua Yeni Gine

    0
    0 Yorumla
  • mutlukurbagaa
    mutlukurbagaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    8 ay

    Japan

    1
    0 Yorumla
  • AteşSöndüren07
    AteşSöndüren07 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    8 ay

    Tabikide tayland sebebini anlamalisin

    0
    61 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      boş ver git ruh hastası o kadınlar da sizi bekliyordu zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      s. gt

      Yorumla
    • AteşSöndüren07
      AteşSöndüren07
      8 ay

      Niye kudurdun ki

      Yorumla
    • AteşSöndüren07
      AteşSöndüren07
      8 ay

      Dunyadaki ulkelerin yuzde 80 i turk erkeklerine aşık ozellikle itaat etmesine

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Kudurmadım siz gibi eziklerin bu kadar hayal perest olması çıldırttı

      Yorumla
    • AteşSöndüren07
      AteşSöndüren07
      8 ay

      Yoo 4 defa Tayland'ta bulundum

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      Bende Tayland yazmistim ama coğrafya özürlü olduğunu bilmiyordum. Direk kadınlara gitmiş aklın. Japonya hakkında ne biliyorsun ki sen. Asyada en iyi doğal yaşam Tayland da. Ha illaki mimari diyorsan da Singapur Japonyadan da Çin'den de üstündür

      Yorumla
    • AteşSöndüren07
      AteşSöndüren07
      8 ay

      @Proud01 profesyonel kadın tavlayicisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      @proud01 Japonyaya gittiğim için olabilir mi hani? Bana göre bütün ülkelerden üstün? Sen Tayland hakkında ne biliyorsun acaba çok bilmiş

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      @AteşSöndüren07 senin kemiğini atmamistim ama sen sardin o zaman al sana cevap ! Profesyonel ana bükücüyümdür. Bence tatma.

      Yorumla
    • AteşSöndüren07
      AteşSöndüren07
      8 ay

      Çin de de bulundum açık konus takip fotoğraflarımı gostereyim

      Yorumla
    • AteşSöndüren07
      AteşSöndüren07
      8 ay

      Yaşın kadar ülke gezmişligim var

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      @soran Taylandla ilgili Doğa demiştim sana. O tapınaklar, ada , sahil ve özellikle bitki örtüsü. Japonya biraz değişik bir ülke. Adamlar tuhaf , evleri tuhaf , insanlari garip , mimarisi tamam iyi sadece mimari , teknolojisi yine Singapurdan geri. Dunyanin en iyi ticaretine sahip olan Singapur hayat şartlari olsun , gerek mimarisi olsun, gerek kendi özgü cografyasi ile pekişmis sehirleri olsun bugün bütün ülkelerden üstün durumda

      Yorumla
    • AteşSöndüren07
      AteşSöndüren07
      8 ay

      @Proud01 sen niye ustube alindin bu kader

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      @AteşSöndüren07 kıza yorum atiyorsun diyorsunki tabiki de Tayland sebebini anlamalısin diye kiz direk fuhuş turizmine bağlıyor hakaret ediyor. Vizyonu yok ki. üstüne birde ezik falan demeler. Hayatinda kac ulkeye gittin gordun desem parmakları ile sayar gelmis burada herbokologluk yapmaya çalışıyor.

      Yorumla
    • AteşSöndüren07
      AteşSöndüren07
      8 ay

      @Proud01 sen ne yasiyon ya burdan kiz tavlamaya calisiyon ac fakir kim ezik demis

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      @AteşSöndüren07 senin idrak yollarina yar. rk mi kacti. Yazılanı iyi oku. Kiz sana yazdı. Bende kıza cevap verdim. Sonra sen sazan gibi zıpladın konuya. Kiz tavlamak mi . Sen mevzuyu anladığına eminmisin. Pire beyinli abaza. Önce bir nickine bak 😂. Ne iciyorsun ne kullaniyorsun olum sen. Beynini skm , aldigin nefes israf ak

      Yorumla
    • AteşSöndüren07
      AteşSöndüren07
      8 ay

      @Proud01 la git fakir

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      @AteşSöndüren07 fakir mi 😂 olum senin 60 senede yapabilcegini 1 senede yaptim kenara koydum. 😂 Anan fakir bence. Fukara psikojisinden yoksa ezikliginden mi zirliyorsun. Al bak al 🦴 , git surda otede kemir.

      Yorumla
    • AteşSöndüren07
      AteşSöndüren07
      8 ay

      @Proud01 ne yaptin acikla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Bana vizyonsuz diyerek acaba senin ne farkın kaldı benden, kendinizi ne sanıyorsunuz acaba? Tayland’ı tersle etmedim diye olan şeye bak. Ne abarttınız. Ne sen beni tanıyorsun ne ben seni. Ama had bilmek önemli. Zira burası sosyal medya bir lafı demeden önce iki kere düşünmek lazım @proud01

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      @soran Tayland'ı tersle etmek. ? Vizyonsuzsun çünkü bilmiyorsun. Tayland diyen birine hakaret üstüne hakaret ettin , yetmezmiş gibi üste çıkmaya çalıştın. Had bilmedin. Haddin bildirildi şimdi had bilmek önemli dersin doğru. Sosyal veya reel. Ne farkeder. Ortamina mi göre renk alıyorsun sen.

      Yorumla
    • AteşSöndüren07
      AteşSöndüren07
      8 ay

      @Proud01 hacı çok yanar dönersin

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      @AteşSöndüren07 Sen cidden neyin kafasını yaşıyorsun la? Ne kullanıyorsun cidden. Halüs mü görüyorsun yani nedir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      @proud01 kelimenin doğru yazılmadığını anlamayacak kadar aptalsınız. Üstelik aşağılık kompleksiniz var yani daha fazla yazmama gerek yok size iyi günler

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      @soran doğru yazmayan aptal değil uyaran aptal oluyor yani. Tabi üste çıkma çabası tutmayınca burdan duyar kasmaya calisiyorsun. Yoo yoo asagilik kompleksligi degil bu. Cahile genel kültür eğitimi bu sadece. Yazmamak senin için hayırlı çünkü bataklıga yapismis sinek gibi cirpindikca dahada rezil oluyorsun. Aldığın nefes bile boşa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      35 yaşında adam benimle sdk yarıştırıyor işte bu beni epey eğlendirdi. Burada egosunu, ezikliğini tatmin edecek biri daha. Üstelik ülke ülke gezdim diye kendini bir bk sanmış cidden çok üzüldüm keşke biraz daha ülkemiz sizin gibilerden kurtulsa

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      Seninle sidik yaristirmiyorum. Sana yargi dagitiyorum. Ama bunu bile idrak edebilecek bir zekan yok. Ego böyle mi tatmin ediliyor. Sen ne yaşadın bilmiyorum ama iyi darbe yemişsin erkeklerden. Eziklik olayina gelince senin hayal ettigin etmedigin girdigin girmedigin ulaşamadığın bütün yolların sonuyum ben. Bence kim ezik yerdeki bir sakiz gibi bir düşün önce. Kendini bir bok sanma kismiysa cidden son çırpınıslarin herhalde. Bu hayattaki tek başarın nefes alabilmek. Bence ülke senin gibi kültürsüz asabi huysuz tribal ezik asosyal ve mizmizlardan kurtulsa. Belki bir gun Norveç olurduk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Ne ağlamışsın be devam et çok huzur doldum güldürdün beni 😂 bayılıyorum sizin gibi realde olmadığını burada olmaya çalışanlara ahahahahahahaha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Bu arada erkekleriyle işim olmuyor hayatta daha önemli şeylerim var ne kadar insan eksik o kadar iyi konuyla ne alakası var onu da anlamadım 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Sana bir tavsiye bir aşağılık olduğunu ya da bir ezik olduğunu lütfen bu kadar belli etme bak insanlar sonra direkt kaçar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Kendine keşke bir hayat kursaydın ama seni kim ne yapsın

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      İşte bir sizofren daha. Benim hayat kuramadıgimi , reelimi değil hayalimi yansittigimi düşünüyorsun ya. En fazla düşünebilirsin. Ama idrak kapasiteni aşar yaşantım. Sana bir tavsiye cahil sizofren ve hayal dunyanda yaşadığını belli etme dışlanirsin. Uste çıkmaya calismak için de daha da saçmalayip daha da dibe batiyorsun. Yönünü bulamayan bir pirenin yere düşmüş hali gibisin 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar sende osun işte demek ki karnını epey ağrıttım kendimle gurur duyuyorum 😂

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      Ha birde hala bir halt bildiğini sanıp doğru söyledigini düşünüp havalara giriyor 😂 Bu kafayı hangi maddeyle yaptıysan devam et , yakında beyin diye bir şey kalmayacak kafanda. Bu arada karnimi agritabilecegin bir durum yok ortada. Bu kadar onemseme kendini.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Senin tırnağının ucu bile benim değerime erişemez. Sen gibilerle çok karşılaştım eninde sonunda pes eden sen gibiler oldu 35 yaşında da olsan 60 yaşında da olsan varoşsan varoşsundur adam olamayan sonrasında zaten olamaz. Sen de büyük bir örneksin. Yoruma maydonoz olup o lafları edeceksen sonunun da ne olacağını bileceksin 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Ne komplekslisin ama bayılıyorum senin gibilerle uğraşmaya 😂

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      @soran benim ayağımın altında ki toz bile senin değerini milyona katlar. Benim gibilerle karsilasamazsin. burada sadece benim gibi birine denk gelebilmis olman sadece seviyene indigim icindir. Haddin bildirildi. Kudurmuş gibi saldırıyorsun 😅 o zaman daha da kudur. Trajikomik olan şu ki yazdigina inanıyorsun. Birincisi adamlık olcebilecek ne haddin var ne tecruben. İkincisi hayatinda cidden bir varoş gördün mü ki. 100 sene öncede Zirvedeydik bugün de öyle. Sana anlaman zor diyorum hala basmıyor kafan. Kızım ben senin bu bahsettiğin , denk geldiğin , hani tartışıp ta üste çıkabildigin o amatör, bos paketlerden değilim yalniz. Beni burada şansa hasbelkader gorebildin diye gerçekten kendini bir şey sanma. 😅😅 Çünkü ben senin imrendigini , dibine dustugunu , cildirdigini bile sıkılıp kenara atmışım neyin kafasindasin sen. Sen cok mu kudurdun 😅 Al 🦴

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      Senin sorununda şu konuşunca kendini bir şey dedi saniyorsun. Laf üretebildigini , tartisabildigini saniyorsun ama günün sonunda yerinde once kendini sonra benim gibilerin önüne isterse attıklarını kemiriyorsun yazık. Siz kisilik problemleri olan , ruhsal psikolojik çöküntü yaşayan insan topluluklarının ortak sorunuda ne biliyor musun. Kendilerini hep bir sidik yarisinda gormeleri ve hakliliklarini ilan etmeye calismak. Simdi o kimyon kirintisi beynini kullan ve haline acı dicem ama beyin ölümün yakin. Bitkisel hayattan 5 dk önce olunca böyle oluyor demekki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      O kadar çok boş gevelemişsin ki hadi biraz daha kendini yükseğe çıkarmaya çalış bu konuda ustasın insan ne kadar çok farklı dünyada yaşarsa çabalarsa o kadar çok gerçekmiş gibi göstermeye çalışır ben bir şeye erişemeyen acınacak zavallı olsam bende kendimi bu kadar kanıtlamaya, baktım ki olmuyo sövme gücümü kullanırım. Şu sabahtan beri yazdıklarına bakıyorum da senden ne köy olur ne kasaba😂 değerin de yok ha illa senin gibileri kendini değerli sanacaksa bunu parayla ölçerler yok oyum buyum şunu ettim bunu ettim falan filan 🤩

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Anana babana çok üzüldüm bir hiç dünyaya getirmişler 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Her şeye de bir lafın var maşallah ben olsam haddimi değerimi aşacak olan alanlara girmeye tenezzül etmezdim. Ama sen ısrarla olmayan varlığını daha da alçaltmaya çalışıyorsun çoooooook yazık

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      Bir insan düşün kendi kendini g. t eden ya da düşünme o sensin. O kadar yazismada kendini kanitlama , ustun gorme , verecek cevap bulamayınca argo ya girme caban da ortada. 😂 Senin tek başarın nefes almak demiştim ya geri alıyorum, o babanin başarısı. Sen bir şans eserinden ibaretsin sadece. Belki de şanssızlik bilemiyorum. Bak bi sıkıntı da şu benim köy kasaba olamayacagimi düşünmen ve kendimi parayla değerli hissettigimi düşünmen. 😂 Para kazanabildiginde , gerçekten iyi kazaniyorsan bir takim şeylere de otomatikmen sahip oluyorsun. İste o sahip olunanlar seni çıldırtıyor ama her ne kadar o konuda da Türkiye ortalamasinin çok çok üstünde olsam da mesele hala senin idrak edemediklerin ve laf uretemedigin için cirpinisin ve giderek saldirganlasman 😅

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      Sen zavallı değilsin ki zavallidan da otesin. İnandigin şeyleri dogru sanip sans eseri yaşıyorsun. Hayatta istedigin herşeyi kaybedince camur atmak adetin olmus 😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      35 yaşında ama beyin yaşı 13. Lafa baksan laf değil adama baksan adam değil 😂 neyleyim böylesini. Eşeği yüceltirsen kendini yarış atı sanırmış karşımda da bir örnek. Hikaye bu kadar 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Vakit varken intihar et yoksa bu kafayla yaşayamazsın 😂

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      Hikayeler kurgudur gerçeği yansitmaz ama şu an ki durum ne biliyor musun. Dışlanmış bir kiz kurusu , hirsli ve kinli bir şekilde üste çıkmaya var gicuyle çabalarken sirkteki soytari gibi güldürüyor sadece. Çünkü idrak yolların tikali , beynin buharlaşmiş ve altta kalmayi kendine yediremiyorsun.

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      Ayrıca senin yasaman bile tesadüfken hayatta kalabilmen mucize. 😅 🦴 Allll. Ama bugün ödül maması yok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Yazdıklarını okurken çay içip kurabiye yiyorum. Zira beni çooooook güldürdün eşekkoğlueşekkkkkk😂 bu laflarını geliştirmen için sana bir önerim var kitap oku eğitim al zira o zaman benim seviyemde olursun

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      Yazdıklarıni okurken prezervatifin onemini baban kavrayamadigi için cok sövdüm. Kevase bir kaşar olunca cay icip kurabiye yersin sonrada kemirecegin şeyleri biliyorsun. Yokluk tabi başına vurunca düzgün dusunemiyorsun O. Evladı

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      Kitap mi 😂 dünyadaki bütün kitapları bile okusan bir ben etmezsin. Hamurun baştan bozuk senin. Bu arada tüyo veriyim sana kitap mitap falan hic bahsetme. Sen daha surda okudugun satırlari algilayamiyorsun kitap senin neyine. Anca ismini yazarsin zaten kitaba

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Bu lafları nereden bulup geliyorsun kopyalıyorsun acaba 😂 azıcık kendin ol piyasada olacaksan kendi malınla gelmelisin ama ondan da yoksun bir ahmak daha doğrusu ezik görüyorum 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Bu kadar çok kendini övdüğüne göre real senin için çok acıklı olmalı, anan baban kız evladım olsaydı diye yakınıyorlardır eminim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Maalesef senin gibiler için çok üzülüyorum umarım hayatta tutunacak bir dalları olur malum başka işleri olmayınca başkalarına satarak geçiniyorlar e ne yapsınlar bu site ezik nitelikteki erkeklerin egolarını tatmin ettiği bir site 😜

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      Uff yine destan yazmış. Dur ağzın mi boş kaldi senin. 🦴 All kemirr. Piyasa da olmak senin işin. Sonuçta kasarlik bunu gerektiriyor. Benim ligimle seninki bir değil ki 😂 ulaşamazsin 😂 dağarcığındaki kelimeleri bitti tekrara girdi kasar 😅😅 ben de burdan bakinca ondan ona zıplayan bir maymun görüyorum.

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      😅😅😅😅 senin algı yapini hayat anlayisinla harmanlayip beyin hücrelerine sokayım. Reelle sanalim bir benim. Senin gibi oldugumu farklı yansıtıp ilgi , prim kasmaya ihtiyacım yokki. Ama sorsak babana bir hataydi geri alamadığım dicek eminim.

      Yorumla
    • Proud01
      Proud01
      8 ay

      Asil senin için üzülmek lazım da cok önemli değil değmez. Hayata tutunabilmeyi gec , silikligini değersizligini unutabilmek icin bu sitede ilgi arayışında olan birisin sen. Ve en komiği de insanlara ilk satasan yine sen iken senin tabirinle ezik nitelikteki senin ego tatmini yapmaya calismak istemen. Aa pardon bugün ego tatmini yok. Dünde yoktu. Yarında olmayacak. Bu ezikligin, kasarligin , algi bozuklugun , huysuzlugunn bi tarafa birde kendini acayip kulturlu bilgili gormen yok mu. Hangi cemaatte hangi hapta hangi alkolde bu kafa yaşanıyor. Soyle bedava vereceğim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Biliyor musun okurken ne kadar hayatı boyunca zorbalığa uğrayan acınası bir herif olduğunu anladım. Hayatta bir yere gelememiş olmanın verdiği bir yansımasın. Böyle insanlar acilen akıl hastanesine yatırılmalı, çünkü ya s*k*yle var olmuşlardır tek başardıkları budur ya da ağız dalaşı yapmak onlar için bir gurur kaynağı olur. Buradan bakınca tam bir embesil şizofreni görüyorum. Bu ettiğin laflar benden ziyade senin aleyhine durumun ciddi maalesef gördüğün üç beş para yüzünden hayal dünyasında kalmışsın 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Ben insan üremesiyim herhangi bir maymundan üremedim o yüzden insanların gurur kaynağıyım ama yaratık bile olmayan bir şey için ağzımı yoramam 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Kısacası bu sohbeti burada sonlandırıyorum. Elime kahvemi aldım yazacağın yorumu keyifle bekliyor olacağım lakin cevap alamayacaksın : )

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Hodri meydan bakalım bekliyor olacağım

      Yorumla
  • Frankenstein166
    Frankenstein166 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    8 ay

    Japonya kızları güzel

    0
    0 Yorumla
  • Ben_köpraa
    Ben_köpraa Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    8 ay

    Singapur

    0
    0 Yorumla
  • canpolat595959
    canpolat595959 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    8 ay

    Tayland

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    8 ay

    Tayland

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    8 ay

    Tayland

    0
    0 Yorumla
  • kanarya001907
    kanarya001907 Takip Et
    Master Yaş: 56
    8 ay

    Güney kore

    0
    0 Yorumla
  • Hakan37Ank
    Hakan37Ank Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    8 ay

    Singapur

    0
    0 Yorumla
  • Enjolraskobixo
    Enjolraskobixo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    8 ay

    Tayland

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    8 ay

    Koreee

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > Asya’daki en güzel ve en iyi ülke neresi sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İlginizi çeken en güzel Doğu Asya ülkesi hangisi? 47 cevap verildi
En sevdiğiniz Asya ülkesi neresi? 10 cevap verildi
Asya kıtasının en gezilesi, merak uyandıran ülkesi hangisi sizce? 18 cevap verildi
Sizin en sevdiğiniz Asya ülkesi hangisi ve neden o ülkeyi seviyorsunuz? 17 cevap verildi
Sizce en güzel balkan ülkesi hangisi? 6 cevap verildi
Sizce en güzel ülke hangisi? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨