Yolculuk yalnız mı güzel yoksa kafa dengi biriyle mi?


soru yukarıda. Kafa dengi biriyle güzel olurdu diye düşünüyorum

Güncellemeler
8 ay
Yolculuk bitti arkadaşlar. Şimdi uyku zamanı. Gözler gidiyor çünkü. Cevaplar için hepinize ayrı ayrı teşekkürler. İyi geceler
Yolculuk yalnız mı güzel yoksa kafa dengi biriyle mi?
Cevapla