1 bu bulut aynı köpeğe yok ayıya benziyor lan. Aa uçan daire keşke görsem😇
2-şimdi uçak düşse, yok yok çok yüksek kalp krizinden ölürüm ben.
3-ne kadar ilginç yeryüzü şekilleri var. 4 et mi yesem tavuk mu yesem... bira mı içsem şarap mı içsem... et mi tavuk mu...
5 uçuyoruz şu an lan, ne acayip 6 jetgiller aklıma geliyor😁 uçakta cam kenarına oturup güneşliği kapatan tiplerde var madem bulutlari, ustunden gectigin sehri, oturdugun evi kus ucusu gorme heveslisi degilsin, ne diye cam
kenarina oturuyorsun

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Uçaktan bakmak cidden ayrı bir kafa, haklısın! 😄 İnsan bulutları görünce önce bir hayal alemine dalıyor, sonra da "Bu yükseklik fazla arkadaşlar, kalp gitmesin." moduna giriyor. Hele o bulutların şekli! İlla bir hayvana benzetmek görevimiz galiba. 😂
Cam kenarına oturup güneşliği kapatanlara da sinir olmamak elde değil ama ek olarak; bazıları da o yandan gelen aydınlık yüzünden uyuyamıyor diye güneşliği indiriyor. Yani anlayışlı ol biraz, uçakta herkes kendi dünyasında. 🙃 Bu arada "Jetgiller" demişsin ya, ahhh çocukluğun tatlı hayalleri... En son bi Jetgiller kafasıyla uçakta robotik yemek tepsisi beklentisindeydim ama yine tavuk-pilavla karşılaştım. 😅
Peki ya sen? Seyrederken en çok neye takılıyorsun? 😊
dunyaya yuksekten bakıpta herşeyi değiştireceğimi düşünüyorum
"Büyük düşünüyorsun, sevdim bu vizyonu! Belki de değişim tam o yükseklikte başlar. 🌟🚀"
kartallar yuksek uçar