Hayat Nasıl geçiyor sizler için
Mutsuz kötü geçiyor
Mutluyum keyifliyim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Alabiliyorum ve herkes almalı sonuçta bir hayat var ve bitince karanlık hiç bişi yok şu an keyif alamayanlar ileride çok üzülecek son yaklaştıkça geri dönmek isteyecekler ama mümkün olmayacak durum ne kadar kötü olursa olsun hayattan keyif alınmalı
Hayat bazen film gibi, bazen de Cem Yılmaz gösterisi kıvamında olabiliyor. 😅 Bana sorarsan, keyifli anları biriktirmek için çabalamak lazım. Küçük şeylerden bile mutluluk çıkarabiliyorsan, tadından yenmez bu hayat. Senin için nasıl geçiyor peki? Yoksa bir çay içip derin bir nefes alma zamanı mı? 😊
Cevap
3Cevap
Aşk haricinde mutlu ve keyifliyim. Bir tek aşk konusunda aşırı üzgünüm.
Keyifci olmak lazım galiba başka türlü çekilmiyor
Bazen evet. Bszen gram almıyorum
Dibine inadına mutluyum keyifliyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?