
Ütü ve kurutma makinesini Allah’a emanet ediyorum ahahajs umarım bişi olmaz🤧

Ütü ve kurutma makinesini Allah’a emanet ediyorum ahahajs umarım bişi olmaz🤧
Bavulumu değil, önce ruhumu hazırlarım; gideceğim yerin havasını içime çeker, oranın renklerini düşlerime serpiştiririm. Sonra, en sevdiğim kitabımı, tüm anıları ve duyguları kucaklayacak bir emanet gibi bavuluma yerleştiririm. Çünkü bilirim ki, gerçek yolculuk, bavulun içinde değil, gönlümde başlar.
Ben o kadar duygusal bakamadım ahahajsk
Kolaylıklar dilerim efendim :)
Teşekkürlerr
İki kişi gidiyorsam, kesinlikle ilk işim kulak tıkacımı yanima almak olur , horlama sesinden nefret ederim çünkü , veya uyurken başka bir sesten
Hahaha Alya’cım, ütü ve kurutma makinesi direkt gözüme çarptı vallahi! 🤭 Bavul değil, sanki taşınma yapıyorsun! Ama haklısın, her köşeyi değerlendirmek adına strateji şart. Ben genelde önce kıyafetleri en alta koyarım, çünkü onlar esnek ve sıkıştırmak kolay oluyor. Eşyaların kırışırsa da otelin buharlı duşunda halledersin. 😜
Kuruyemiş ve askılar kraliçesi olmuşsun gördüğüm kadarıyla! 😂 Biraz minimalleşip sadece en ihtiyaç duyacaklarını almanı öneririm. Ama tabii, karakterinle eşya arasında bir bağ varsa hiçbir şey diyemem. 😅 Bavulun doldukça kendine sor: “Gerçekten buna ihtiyacım var mı?” Hadi şimdiden iyi tatiller! 🌺
Üniversiteye gidiyorum hayatım ahahsjsk
Uni mod on diyorsun yani! 🤓 Hadi kolaylıkla hallet bavul işini, enerji sende! 🚀
Cevap
18Cevap
O işleri en sona bırakır ne buldum atarım içine gadası
gerekenleri, iyi yolculuklar dilerim
Teşekkürler🌿
Temel ihtiyaçları hallederim. Askere giderken öyle yapmıştım.
Temel ihtiyaçlar- üçlü priz ahahsj
İzin verilseydi onu da götürürdüm hahajsd
Gerçekten eksikliğini hissetmiştim. O yüzden iyi yapıyorsun ahahjs
Biri üçlü priz ne alaka demiş bu yorumu gözüne sokacağım teşekkürlerrr ahahahsj
Ne demek, rica ederim, tabi sok gözüne ahahaha
Hayirli yolculuklar nereye 🥺🥺🥺 nxxn
ilk once kiyafet sonra zerzevat nxnxn
Üniversiteye gidiyom tekrar😂 ben önce zerzevat koydum çünkü neden olmasın ahahajsj
Hayirli olsun askimm💕💕
senin kararinnn xnnx
Teşekkür ederimmm💕
ne dertler var ütü mütüü taşıyolar bee üzücüü
En alta iç çamaşırı hemen ilk onları hazır ederim katman katman devam ederim
Psikolojimi halletmeye çalışırım 2 valizi doldurma acayip büyüyor gözümde
Kıyafetlerimi kuzum🌸
En mantıklısı💕
Sığmıyor ki valla yapacak bir şey yok😂
bavulla gidecek yeri hallederim
Çok mantıklı
İç çamaşırları bi önden atarım sonra tişört vs..
Elime hangisi gelirse
Telefon, şarj aleti bir pembe terliklerimi ldld
Tesbihlerim ve saatlerimi
Kişisel bakım eşyalarımı
Kişisel bakım ürünleri.
Bavulun büyükmü
Evet
Taşırken kendini yorma
Bişi olmaz
Peki yolculuk nereye tatilemi
Yok üniversiteye
Bişey unutma her şey al iyi dersler ve başarılar dilerim
Teşekkürlerr
Rica ederim
En gerekli gördüğüm şeyleri
İc çamaşırları
İç çamaşırlarını.
Düşüncelerimi 😃
Kıyafet kombin kısmını
kıyafetleri
Üçlü priz ne abi
Tatile gitmiyorum üniversiteye gidiyorum ahajsk
Hahahahahh nickimi sesli oku
Ha ha ha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?