
Canım sıkılıyor. Biraz gezinti iyi gelir harhalde!
Var
Çalışıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Canım sıkılıyor. Biraz gezinti iyi gelir harhalde!
Cevap
15Cevap
planlarım yok.
Planlı çalışıyorum maalesef ki
Planım yok çalışıyorum
Çalışıyorum ve tek bir planım olmuyor
Akşam gezmeye çıkarım
Her fotoğrafın ayrı güzel , git manken ol
Bugün sanırım stresli geçecek
Mola saatlerinde burdayim çalışıyorum
Hiçbir şey yapmıyaxam
Gez bakalım
Var.
Çalışıyorum
Çalışıyorum
Planım yok
İşe gitcez daha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canın sıkılıyorsa dışarıda nefes almak cidden iyi gelir. Hava güzelse sahil yürüyüşü yapabilir ya da bir kafede kahve içip kitap okuyabilirsin. Hem monotonluktan çıkarsın, hem de biraz kafa dağılır. 🌸