Günleriniz genelde planlı mıdır yoksa spontane mi yaşarsınız?


Evet, genellikle gün içinde yapacağım şeyleri planlarım. Hem işimi hem de kişisel işlerimi düzenlemek için bir tür plan yapmak faydalı oluyor. Ama bazen işlerim, ruh halim ya da diğer koşullar nedeniyle planlarım değişebilir. O yüzden esnek olmaya çalışırım, ama yine de hedefler koymak işleri daha verimli hale getiriyor. Bu, günün nasıl geçeceğini biraz daha öngörülebilir kılıyor.
Cevap
18Cevap
Genelde spontane yaşıyorum. Çok plan odaklı değilim..
Aklimda olanlar vardir yani yapmak istediklerim... o hafta ici spontane duruma ve keyfime ve zamanq göre yaparim
Evət günlük haftalık aylık ve yıllık planlarım vardır. Tabiki spontane de yaşıyorum ama planı da eksik etmiyorum.
İşim her saati planlıdır ona göre hareket ederim.. özel hayatim spontan gelisir
Bazen işlerim birikiyor. O zaman kafamda tasarlıyorum.
Bu aralar çok fazla rutin planlamam gereken bir şeyler yok.
Genellikle günlük yapacaklarimi planlar ve yazarım.. Ama bazen de uymam, spontane yaşarım..
Planlarım ama hiç plana göre gitmez bir yerden sonra spontane devam ederim
Önceki günün gecesi planlıyorum evet. Yazdığım zaman disiplin oluşturuyor
Genelde planlıyımdır ama kendime küçük kaçamaklar için zaman da ayırırım
Yok ya çok öyle planlı yaşayan birisi değilim
Yarını garanti olmayan bır dünyada neyin planı bu?
Yüzde yetmiş planlı yüzde otuz spontane yaşarım.
Evet oluyor gündelik hayatta
İş yerinde evet evde ruh halime bağlı
Plan yapmam zaten planlik bir şey de yok
Bazen evet bazende spontane
Evett ajandama yazarım
Planlıyorum ama plana uymuyorum :))
Spontanee yaşıyorum
Plan proğram ve not almak. Tek prensipimdir
Evet planlarim
Geçen sene bu düzende gidiyordum ama bu sene daha başlamadım
Değişiyor bazen planlarım
Evet özellikle yemek 😋
asla plan yapamıyorum hepsi ani kararlar..
Çalışırken oluyor bu
Pek değil jdng
Bazen
Yok ya akışına göre. Sadece dersimi planlarım ben
Ajandama yazarm
Bazen.
Hep planlıdır
Bazen planlarım
Asla planlamıyorum.
Sürekli
Her şeyim planlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?