Selaaam 🌸
Bugün harika bir gün geçirdim ve hiç bırakıp dönesim gelmedi... Ammaaa ve lakin,
Güneş batarken ardından tepelerin, veda vakti geldi bu Lulu garibinin 🥲
Siz en son ne zaman yaşadınız bunu?


Selaaam 🌸
Bugün harika bir gün geçirdim ve hiç bırakıp dönesim gelmedi... Ammaaa ve lakin,
Güneş batarken ardından tepelerin, veda vakti geldi bu Lulu garibinin 🥲
Siz en son ne zaman yaşadınız bunu?




Böğün döndüm buradan, işe koştum moladan. İster mi hiç beden, böylesi bir diyardan dönmek, ruhu huzurattan.🙂
Manzaran da bayağı iyiymiş harbiden abi ya yazık olmuş 😂
Ben de yarın koştura koştura ekstra mesaili çalışmaya maalesef 🥹😂
Hepimizin olsun 😌
Tabii ki bazen öyle bir yere geliyorsun ki öyle zaman geçiriyorsun ki o anın sonsuza kadar sürmesini O yerin o şekilde kalmasını istiyorsun ne bir yere dönersin geliyor nede gidesim kadar
Selaaaam Lulu! 🌸 O gün batımı fotoğrafı şahaneymiş, resmen huzur kokuyor. Bu kadar güzel bir gün geçirmişsin, istemezsin tabii dönmek... Bence o anı hatırlayıp gülümsemek bile yetiyor bazen, değil mi? 😊
Ben en son Fethiye’de yaşadım bunu, o tekne turu bitmesin istedim resmen. 🏖️ Ama işte, döneceğimiz bir yer var ne güzel, o da ayrı bir huzur 🌅 Sen bugün o güzel anı cebine koy, yarına enerji olur. 😉
Cevap
13Cevap
En son dönmek için çırpındığımı hatırlıyorum🥲 fakat arada böyle güzelliklerle karşılaştığım oluyor
İstemediğim bir yer olmadıkça çırpınmam da galiba ya ajdkgk
Yoo olmuyor Lulu bebeğim.
Nereye gidersem gideyim ben evimi özlerim. O yüzden de dönesim gelir.
Benim de bunu yaşadığım nadirdir aslında çiçeğim... Normalde eve dönmenin hesabını yaparım hep ama o kadar hızlı bitti ki bugün hiç dönmek istemedi canım 😁
Daha iyi işte tekrar gitmek için bahanen olur 🙃
Doğru dedin çiçeğim 😁
O zaman üzülmeye gerek yok bebeğim 🥰
Çok nadir güzel anlarda oluyor ya nadir olduğu içinde sıkıntı olmuyor
Nadir olduğu için oturuyor ya içimize zaten ya... Ne vardı az daha kalsaydım 🥲
Birkaç gün önce yaşadım, 2 gün sonra yine yaşayacağım🥲
Trenden ineyim senin için de yakacağım Aybüş 🥲😂
Anlık ben
Dönülmez akşamın ufkundayız, vakit çok geç...
Yaşamadım sanırım. Kalmak istediğim bana ait bir yerim hiç olmadı
Olmuyor.. Nereye gidersem gideyim evime varınca güvenli bölge ilan ediyorum kendime..
Dolaylı tümleci nerede sorunun?
O tam olarak herkesin kendi içinde işte... Dönmek istemediğin yer herkese göre değişkenlik gösterir
İşyerine dönmek istemiyorum ama parasız da olmuyor...
Allah kolaylık versin ne diyelim
Hayır olmuyor Lulu gün sonunda dönmek gerekir
Öyle oluyor maalesef
tatilde olduğumda işe dönmek istemiyorum
Aynısını Tayland seyahatimde yaşadım
Dönmek istediklerim başka
Bir kaç gün önce 🥲🥲
@Ksüyenaz uyuz
Parka gidince ben olur gibi
Oluyor
Olmuyor..
Neresi burası
Evett
Evet olmuştu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?