Doğada kamp yaparken en büyük endişelerden biri, hava koşullarının aniden değişmesidir. Yağmur, rüzgar veya aşırı sıcak gibi faktörler kamp deneyimini oldukça olumsuz etkileyebilir. Bu durum, özellikle ekipman yetersizliği veya uygun hazırlık yapılmamışsa, konforu önemli ölçüde azaltır. Ayrıca, beklenmedik hava olayları, güvenlik risklerini de beraberinde getirebilir. Bu nedenle, kamp öncesinde hava durumu raporlarını dikkatle incelemek ve buna göre hazırlıklı olmak önemlidir.
🤣🤣🤣🤣hayır sabaha kadar ikimiz nöbet tutacağız o arkadasla , yok öyle o hikayeleri anlatıp uyumak 🤣🤣yok fotoğrafta ruh çıkmış , yok kadının biri ormanda cinlenmis , hadi kanka sana iyi geceler , var mı öyle dünya
Kamp yapmanın keyfi bambaşka ama dediğin gibi bazen sinir bozucu durumlar yaşanabiliyor. 😂 Benim en korktuğum şeylerden biri çadır ipleri çözülüp uçacak mı diye sürekli kontrol etmek mesela! Bir de sabah uyanınca her yerin nemli olması 🙃. Neyse, hayvan korkusuna gelince, sinek ısırıkları bence kurtlardan daha tehlikeli, resmen savaşa davetiye! Bu arada telefon çekmediğinde tam bir Survivor moduna geçersin, o da ayrı macera. 😅
Muhtemelen öyledir. Benim eğlenmeyi becerebilen çok arkadaşım yok. Kampa gittiklerim de ya arı sokuyor hasta oluyor, ya soğuktan uyuyamıyor mızmız. Ben nazlı insan sevmiyorum yaptığım aktiviteler de keyif vermiyor günüm mahvoluyor. Kampa giden insan herşeye hazırlıklı olmalı abicim arıyı da sen gör ki gelip seni sokmasın yani başında nöbet mi tutayım 🤣
Yok yok haklısın. Ben işin o kısmını düşünemedim. Nispeten erkekler için çokta zor değil. Hele de ben çok ıssız bölgelerde kamp yaptığım için insan tehditi yok.
Domuz mu 😯 siz hiç hayatınızda domuzla karşılaştınız mı 🤔 bizdeki yabani hayvan türleri çok Afrikadakiler gibi değil bence. İki ayaklı domuzlar daha tehlikeli 😀
Ama şimdi açık olun bir insans zarar verdiğini duydunuz mu? 🤔 Bizim memlekette de var geliyor ekinlerde bişey varsa yiyor yoksa gidiyor. Yabani değiller bence 🤣
Bende telefon kullanmaya gidiyoruz demedim 🤪 telefon fotoğraf cekme işlevi görsün yeterli onun dışında bişey olursa haberleşme sağlanamıyor o sebepten. Benim kafa dinleme olayım farklı demek ki 🥲🥱
Haklısınız aslında. Ben de kamp alanı için tasarlanmış yerleri tercih ediyorum. Diğer türlü zaten imkânsız 😬 Bizim insanımız hayvandan beter bulduğu yere bırakıyor maalesef
En İyi Cevaplar