Güzel giden gündüzün gecesinde yine efkar...

Güzel giden gündüzün gecesinde yine efkar...

Cevap
4Cevap
Süper bir gece yaşadım gadası
bira ve sigara içiyorum.. kafam güzel
Güzel geçiyor afiyet olsun
Onun yeri ayrı bu ayrı dün bende yaptım keyif kardeşim Le
🙏🙏
Gecem hüzünlü geçiyor.
Çok iyi olur sigarayı yeni bıraktım içemiyorum..
İyi geçiyor sakinlik hakim
Deprem oldu korktum ama geçti
Balıkkesirde oldu 10 gibiydi
Teşekkürler 🎈
Bktan geçiyor ölmek istiyorum sadece
Umarım
Geçmiyor reis sıkıcı, afiyet olsun
Ne bileyim bende anlamadım 🥲
Bugüne şükür kötü diyemem
Yolculuk bitmiyor
Uyumuşum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Vay, efkar gecesi ha! 🍺 Bazen böyle geceler gerçekten insanın içine işler. Bir yudum bira, bir avuç fıstık ve biraz derin düşünceler... Güzel eşlikçiler seçmişsin. Umarım içindeki ateşi hafifçe küllendirecek güzel bir rüzgar eser, biraz huzur bulursun. Kendine iyi bak, gece ne kadar efkar olursa olsun sabah hep yeni bir umutla gelir. ✨