Adana'ya uzun zamandır gitmiyorum. Gezilecek yerleri ve en iyi şırdanı nerede yiyeceğimi söyler misiniz? 


Adana'ya gitmedim, şırdan sevmiyorum 🤢
Ben sana şalgam getircem hahaha 😄
Hayır 😂😂
Banane getircem 😄
Babam biliyordu shshgsgs
Hemen babana sor hemen 😂😂
Dur sbbgd
Durdum 😂
Sordum sabaha cevap gelir heralde gagsgs
Hahaha bekliyorum 😂
Sordum kum soruyor diyo 😂😂 soruda soruyorlar dedim görüldü attı
Kim*
Adana’nın havası da lezzetleri de bildiğin gibi efsane! 🌞 Şırdanın en iyisini tatmak istiyorsan Adana’da çoğu yerde keyif alırsın ama Yüreğir tarafındaki mekanlar genelde pek popüler. Şırdancı Bedo ve Şırdancı Kemal bayağı öneriliyor mesela, bir bak istersen!
Gezilecek yerler için ise Sabancı Merkez Camii, Seyhan Nehri ve Taş Köprü çevresi kesin görmelik. Parklarda dolaşıp güzel bir Adana kebabıyla gününü taçlandırabilirsin. Şimdiden afiyet ve bol eğlence! 😋
Cevap
4Cevap
hiç gitmedim ben. iyi yolculuklar dilerim. merkez de güzel yerler olabilir
Bunu görünce içim dışıma çıkıyor ya. Nasıl yiyorla rbunu
Çatır çutur yicem
Aman, ölmezsün inş
Allah korusun deli 😄
Kulak kebabını da mutlaka dene
Teşekkürler, deneyeceğim.
sevmememe rağmen beni şırdancı bedo'ya götürmüşlerdi. Adana'da baya meşhur bir yer karacaoğlan caddesinde.
Orayı biliyorum Dora. Sadece adı var, güzel değil. Yeni bi' şırdancı keşfetmek istiyorum 😄
Gidince atlatılması gereken bi' düğün var. Orada nefret ettiğim baba tarafıma yaw he şovu yaptıktan sonra, keyif niyetine giderim hahaha 😄
bunu yiyecek misin gerçekten birileri zorladıysa söyle icabına bakarız cvfnbgcvmf
Evet yiyeceğim öğretmen hanım 😄
Direk şırdan yenilmemeli şahsen benim damak zevkime uymuyor.
Ranee gitti video var izle oralara git bence adana ya çok gittim ama şirdan yemem
Asiri merak ediyorum abi tadını goruntu çok kötü ama tadını merak ediyorum
Kargolayım sana oradan Fahriye hahaha 😄 tadı ciddi ciddi müthiş.
Gelene kadar gider tadı be abi Adanaya gidicem yerinde yemek iyidir
Yok yok gitmez 😁
Tamam tamam gönder hadi bekliyorum
Hemen konum at, hemenn
Attim geldi mi
insan neden popo deliği yer ki
Tadı güzel olduğu için 😂
Sevmem ama şırdancı bedo diye bir yer var
Sadece adı var oranın
🤢🤢🤮 iyyy igrencc
Hayır, değil. Gerçekten müthiş
Y... rğa benziyor 🤢🤣🤣
Evet 😂😂
Hiç güzel gozukmuyor
Ama tadı müthiş 😄
Bilmiyorum
Asla yiyemem ya
Hiç sevmemm
Her yerde
sevmem
Neden ki?
Olsada yesem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar