Oteli karaköy de mi yoksa sislidemi tutayim? Kararsizim bi bakin istanbullular?

Sislideki (oraya hep giderdim cokta memnundum ama Şu an deprem riski cok yuksekve bina cok yuksek 8 kat falan) bide daha uygun ve fiyati ve kahvalti vardi. Simdi tophanenin oralarda birtane buldum oda daha pahali ve cok yuksek degil ama kahvalti yok icinde. Hangisi tutim sizce ya? Tophane merkezi mi aslinda sisli uzak dusuyor eminönüne tophane daha yakn galiba

Oteli karaköy de mi yoksa sislidemi tutayim? Kararsizim bi bakin istanbullular?
Cevapla