Bakıyorum sadece trafik manzarası var 🙄 bir aktivite yapalım diyorsun her şey paralı ve pahalı. Oturacagin, gezeceğin bir yer yok varsada bize çok uzak. Her yer beton 😓

Bakıyorum sadece trafik manzarası var 🙄 bir aktivite yapalım diyorsun her şey paralı ve pahalı. Oturacagin, gezeceğin bir yer yok varsada bize çok uzak. Her yer beton 😓

Cevap
16Cevap
İstanbul mükemmel bir şehir. ama trafiksiz bir hayatın olmalı ya da gezeceksen trafiksiz plan yapacaksın
İstanbul’da bebek, nisantasi gibi elit yerler güzel geri kalanı pek iyi değil
İstanbul berbat. bi yer trafiğinden nefret ediyorum cumartesi orada idim 40 dakikalık yol 1.5 saat sürüyor
Trafik açık Şu an ama vızır vizir geçiyor arabalar 🚗💨
şanslısın öğretmenm
Allah yardımcınız olsun öğretmenim İstanbul zor
3 gun kalıp gidicem
Aslen memleket neresi
Gecenin 3'ünde Üsküdar sahilde içilen 2 biranın keyfini, milyon dolarlık aktivite vermez. Parayla ilgisi yok, sen yaşamayı bilmiyorsun sadece
Boğaza in, yıldız parkını gez, caddebostana gel, çok fazla seçenek var
Bulundugum yer çok uzak bogaza. Araba yok, motor yok, dolmuş yok. Taksiye de gidiş dönüş 1000₺ veremem
Sen sent söyle ona göre fikir beyan edelim
İstanbul paran olsa da olmasa da yaşamak için berbat bir yer.
İstanbul pahalı ya her yer öyle ama orasıda daha çok anca günübirlik ya da turla git
Paran yoksa hiç bir yeri gezemezsin. Anca yürüyerek sokakları görürsün
Paran yoksa öğretmen bile bakmıyor mesajına
Aynen ateşle 1000$ bakalım 👀
500$ a kabile seekilir be ne bini
Kalabalık ya çok hemde
Paran varsa her yer cennet olur
Ben abonman yapıp simit ayran yiyerek geziyodum
İstanbul'da nerdesin sen
Öyle miiiiiiiii demek
Hangi semtte ve yakada olduğuna bağlı
Avrupa Bağcılar
Bende ara ara İstanbul'a tatile geliyorum 1 hafta kalıyorum ki şu an yine İstanbul'a geldim tatil yapmak için arabayla gelmesem bana zulüm gelir illa harcamak zorunda değilsin gezerek evden de bir şey alarak yanına günü geçirebilirsin
Ben öyle yapıyorum zaten tek başıma geliyor güzel yemek yeri bulursam yerim ama ayrı konu 😂
Ayrıca aramızda semt olarak 5 dakika var aramızda 😂
Ben 5dkda evden asagiya inemiyorum 😂 5 dkda buradaki kavşaktan ana yola giremezsin 🙄 çok değişik bir yer burası
öyle zaten
Olmadan her yerde zor
Öyle vence
Paran yoka Yaşanmayacak bir yer
Evet öyledir
Heryer öyle şu an
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, İstanbul’un “her şey paralı” havası 😅 Haklısın, maddi olarak bazen zorlayıcı olabiliyor ama tamamen gezilmez demem! Mesela Kadıköy’de Moda sahilinde bir yürüyüş yap, keyifle kafanı dağıtırsın. Yine vapurla bir Adalar kaçamağı yapabilirsin, piknik yanına sana ait! Hele Anadolu Kavağı’na kaçıp sırtlara çıkarsan doğayla buluşursun. Senin gibi hissettiğimiz zamanlarda bile İstanbul hep şaşırtıyor, biraz fırsat kovalamak lazım. 🌿✨