AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
Arkadaşlarını tanımam lazım
Elbette
Beraber olmasını tercih ederim şahsen qkd
Tabiki beraber de gidilir zaten
Senin neslini korumaya almak gerekir
Teşekkür ederim kıymetim bilinmiyor hahaha😂😂
Gitsin ama erkek erkeğe
Tabiki sadece hemcinsleri olacak
Gitsin gitsin. Kafam rahat eder 😂
😂
Gidebilir ama yatılı olmamalı
2-3 günlük tatil olabilir diye düşünerek yazdım. Tatil sadece hemcinslerle olacak
Çok istiyorsa gitsin ama çok ısrar ederse ben içkinlenirdim şahsen
Arkadaşları sağlam karakterde ise birkaç günlüğüne kendine vakit ayırıp arkadaşlarıyla tatil yapmalarında ne sakınca olabilir ki?
Gidiyorsa gider zaten çok ısrar ederse sevmem ben
Anladım
Evli insan tatile eşiyle gider.
Eşiyle zaten gider tatile. Onun dışında ayrıca kendine vakit ayırıp arkadaşlarıyla tatil yapmasında ne sakınca var ki
Arkadaş derken kadın mı erkek mi o önemli.
Ya tabiki hemcinsleri olacak sadece
Tabikide sorun ederim. O ne sacma sey öyle
Neden saçma olsun ki insanin tek hayatı eşinden mi oluşuyor? Kendine vakit ayıramaz mı
Benim düşüncem bu şekilde. Eşimin arkadaşlarıyla bensiz başka bir şehre tatile gitmesini istemezdim
Peki
Hayır gidebilir.. her yere birlikte gidemeyiz ki
Kesinlikle
Eşler neden ayrı tatile gitsinler
Beraber de gidebilirler, kendilerine ayrı vakit ayırıp arkadaşlarıyla da (hemcinsleriyle sadece) tatil yapabilir bunda ne var ki?
23 yıllık evli biri olarak söylüyorum risk almayı sevmem kafada da soru işareti bırakmam. Eşinde olsa%100 güvenmeyeceksin
@Bay_Nutella 👌👌👌
Güvenilmez biriyse eşin yakınındayken de aldatır. Aşırı kontrolcu davranışınızin buna faydası da olmayacaktır
Tamam canım sen eşini gönderirsin
Ben de giderim eşim de gider
Bakalım eşinde senin gibi modern olacak mı?
Her şeyi kısıtlama eğilimine giden biriyle evlenmeyi istemem zaten. Bana babam karışmıyor kısıtlamıyor yani başkasının kısıtlaması altına girmek istemem.
Umarım seninle aynı görüşte birini bulabilirsin
İnşallah bulurum diye düşünüyorum. Baskıcı ve kısıtlayıcı biriyle mutlu olamam çünkü öyle yetişmedim
Eşler birbirine tabi ki boş zaman vermeli. Ama tatil fikri biraz uç bir fikir
Ya bişey dicem nesi uç Allah aşkına :) ben geçenlerde halamla beraber tur gezisine gittim mesela kuzenleri de vardi hepimiz kız kızaydık. Bizi havaalanına eniştem bıraktı halamın kocası. Kendine vakit ayırdı işte güzel vakit geçirip döndük yani bunda ne var? Aynı şey hemcins arkadaşlarla da yapılabilir. Bu aşırı normal bişey yani Bunun nesi uç?
Bak güzel kardeşim bende eşimi tatile yolluyorum 1 ay ailesinin yanına gider 1 hafta ablası ile tatil yaptı bir hafta da benimle. Ama arkadaşları ile yollamam
Neden ama? Arkadaşları olunca noluyo?
Çoğı kişi istemez
Tamam da bi mantığı yok.
Evet, bende gidecem bana ne 😅
Tabiki sen de gidebilirsin
Sende tek çıkıyorsan sıkıntı yok
Evet ben de o da çıkacak
Sıkıntı yok o zaman
Evet
Birlikte gitsek daha hoşuma gider açıkçası.
Birlikte de gidilir zaten gidilmeli
ikiside eşitse tabide gidebilir
Her iki taraf için de geçerli bu. Cinsiyet ayırmıyoruz
anlamadım cinsiyet mi kullandım ikiside dedim farkındaysanız
İkisi de eşitse diye belirttiğin için söyledim
Sorun etmem aldatacak olan adam her türlü aldatır
Aynen öyle yaa işte aradığım cevap bu. Kanı bozuksa yanında da aldatır. Düzgün adamsa salsan da sadık kalır. Bu kadar
Evet değişmez
Sorun etmem güven meselesi
Kesinlikle
Gitmesini izin verirdim kız arkadaslarıyla her defasında değil
Ben sorun ederim. Ben böyle bir şey isteyip de eşim "tabiki canım" derse buna şaşırırım ve kızarım. Evliyken başkasıyla tatile gitmek evliliğe saygısızlıktır.
Kadın kadına tatile gitmek istese ben buna müsaade etmem.
Buna rağmen tatile giderse bu benim için boşanmayı isteme sebebi olur.
Evliliğe neden saygısızlık olsun? Aldatmaya mı gidiyor sanki? Bir ömür boyu evli kalıyorsunuz. İnsan ara sıra kendisine vakit ayırabilmeli. Bu normal bişey. Sürekli dip dibe gezmek zorunda değilsiniz. İnsanın biraz ozguveni olmalı ve bi zahmet eşine de güvenmeli. Eşinize güvenmiyorsaniz güven olmayan bir ilişkiyi de yürütmenin anlamı yoktur zaten. Ben bana güvenmeyen bi adamla evli kalmak istemezdim
Bu kadar kısıtlayıcı ve kontrolcü insanları normal bulmuyorum. Kusura bakma. Güvenmiyorsan evlenemeyeceksin
Bu bir güven meselesi. Evliliğin ruhuna aykırı bir durum. Asıl bu tür konuları normal bulan insanlar bence normal değil.
Düzeltiyorum: Bu bir güven meselesi değil. Evliliğin ruhuna aykırı bir durum. Asıl bu tür konuları normal bulan insanlar bence normal değil.
İnsan kendine elbette vakit ayırmalı ama bu eşten ayrı tatil yapmak şeklinde olmaz. Bu evliliğin tuhuna aykırıdır ve kısıtlama kavramı içinde yer almaz. Asıl bunları bilmeyen insanlar evlenmemeli veya çok istiyorsa kendi kafasında birini bulur evlenir ama başkasının hayatına ise karışamaz.
Evlilik demek sürekli dip dibe olup her şeyi sadece birbirinizle mi yapmaktır? Tek hayat bakışınız bu mu sizin? Her durumda, her yerde dip dibe mi olmak zorundasınız? Arkadaşlarınız olmayacak mı? Onlarla da vakit geçiremeyecek misiniz? Bu nasıl bir bakış açısı ya? Evlilik sevdiğin insanla bir hayatı paylaşmak mıdır yoksa tutsaklık ve kısıtlamalar mıdır? Evlilik hayatı güzelleştirmek için vardır zindan etmek için değil
Ne diyorsun sen ya... Fikirlerime katılmak zorunda değilsin ama saygı duymaya mecbursun.
Tamam o sizin görüşünüz. Ben de kendi görüşümü soylüyorum
Hayırlı günler
Size de
Gidemez
İnsanın kendisine vakit ayırmasinin ne sakıncası var?
Bana da izin verecekse olur
Hayır neden sorun edeyim bende gidiyorum
Ederim.
Neden?
Bin çeşit insan var. Hirlisi sapığı. Yalnız bırakmak istemem.
Eşin normal bir zamanda yolda yürürken de sapık birileriyle karşılaşabilir. Buna çozmun ne?
Çözüm basit. Bir uçan tekme sonra döner tekme sonra kaburga ve diyaframa üst üste iki yumruk sonra çeneye bir tane kroşe. İki hafta hastanede kalır aklı başına gelir bir daha da kimsenin karısına kızına bakamaz
Senin eşin tek başına dışarıya çıkamıyor mu? Sürekli yanında mı gezeceksin? Yoldan geçip laf atan sapığı nereden bulup dövücen? Biraz mantık
Ya sen de ger zaman en kötü ihtimali düşünüyorsun. Ben zaten eşime dövüşmeyi de öğretirim
Ayrıca ne diyeyim gitsin erkekli kızlı bikini baya baya gezsin oh alkollü yerler vs. Sonra ben de "ya nasıl yaw he nasıl yaw he" diye övüneyim mi az mantık ya
Biz erkek erkeğe gideceğiz eğleneceğiz dersek kadınlar bırakmaz kesin karı kız peşinde kosarsiniz derler
Önce aynada kendinizi sorgulayın. Sen tek başına gidiyorsan kocan da gidebilir. Benim karım gidemiyorsa ben de gitmem. Bitti.
Hayır en kötü ihtimali değil. Sokakta laf atan bi şere*fsize denk gelmeyen kadın mı var sanıyorsun? Herkesin başına gelen bişey bu bu ülkede. Napalım yani etrafta itler dolaşıyor diye hayatımızı kısıtlı mı yaşayalım? Gerekene gereken cevabı vermesini biliyoruz zaten. Kendimizi korumayi da biliyoruz. Tatilde denk gelir diye korktuğun şey bize sokakta denk gelen bişey zaten. Tatile gitmenin ekstrem bir farkı yok yani anladın mı? Ha dışarı çıkmışsın denk gelmis ha tatilde aynısı denk gelmis. Farkı yok. Tatile izin vermiyorsan dışarı çıkmasına da izin vermemen lazım. Eve kapatman lazım yani. Sonu yok bunun
Onu mu diyorum son kelimeye bak
Ben gidersem o da gider ben gitmezsem o da gitmez bu kadar basit
Erkekli kızlı demedim herkes kendi hemcinsiyle gider tatile
Alkollü ortam olmamalı zaten
Yorumların sonradan geliyor şimdi okudum
E tamam o zaman ben de arkadaşlarım bir Alaçatı yapsam sesini çıkarmasın o zaman ya da bir Kıbrıs, bir Batum falan
Etrafa bakınıp kızlara asılmayacak kadar güvenilir biriysen tabiki gidebilirsin. O senin verdiğin güvene ve sadakatine bağlı. Aynı şey eşin için de geçerli
Bensiz gidemez
Sen de mi bürütüs 😂
Ben de canım bensiz ne işi var 😅
Ara sıra kendinize de vakit ayıracaksınız bu neden kötü olsun ki :)
Ben onun yanında da gayet vakit ayırırım kendime de ona da 😅
😂
Ben tatile giderim yaa ona da izin veririm o da gitsin. Kendisini henüz tanımıyorum ama güveniyorum ben ona 😂
Hayatta olmaz ya insan özler merak eder yalnız bırakmak istemez erkek bu güveneceksin o ayrı iplerini çok gevşetmeyeceksin 😅
Özlemek ilişkiyi diri tutar :) iplerini çok gevşemiyim derken çok sıkarsan da ip kopar :)
Bu benim için de geçerli bu arada. Ben kendimi bilen bir insanım. 2 günlüğüne arkadaşlarımla kız kıza keyifli bir tatil yapmak istemişim. Neden yapmayayım ki? Giderim ben tatile :)
Evlendikten sonra insanın en yakını eşidir düşüncelerimiz ayrılır burada 😅🙏🏻
Evet tabiki zaten eşimi daha çok görücem 😂 evet görüşlerimiz farklı. Olsun :)
😅🥰🌸🙏🏻
😂😌🥰🌸.
Tabiki de sorun, marazlık ederim. O ne saçma şey öyle.
İnsanın kendisine vakit ayirmasinin neresi saçma?
Tabirimi maruz gör. İlerde aldatsa sen yakalasan. O da şu bahaneyi "ya sana kıyamadım da o yüzden başkasıyla yapıyordum" dese ha adam beni düşünüyor der misin demezsin. Kendine vakit ayırsın gitsin PlayStation / bilgisayar oyunu mu oynayacak gelsin evde oynasın, gezeceği market mi var gezsin ama tatil yanlış, eşimle tatili beraber yapalım (:
Aldatacak olan dibindeyken de aldatır yalnız. Karakter meselesi. Bilmiyorum bunun farkında mısın?
Doğru da tatil öyle olmuyor. Eşim bana kendime vakit ayırmak istiyorum derse hayır benle ilgileneceksin mi diyeceğim demem.
Eee o zaman?
Tatili beraber gezip, beraber içebiliriz. Sonuçta tatili erkek arkadaşlarıyla, kız arkadaşıyla geçiren bir çift tatil bitiminde ee nasıl geçti mi diye soracak. Tatili beraber eğlenceli hale getirip öyle düşünceler oluşturmamak gerek diye düşünüyorum.
Tamam da insanların sevdigi dostları, arkadaslari yok mu? Onlarla keyifli zaman geçirmesi, kendine vakit ayırmasinin nesi yanlış? Her sağlıklı ilişkide insanların eşleri dışında kendisine vakit ayirabilecegi bir alanı da olur. Eşin en iyi arkadaşındır ama tek arkadaşın değildir. Her adımını eşinle mi atmak zorundasın
Evli bi insanin esini birakip tatile gitmesi cok abes bi durum
Nesi abes? Kendine vakit ayırmış oluyor. Her yere dip dibe eşle mi gidilmek zorunda
Evlimisin? Evliligin ne anlami kaldi sahsi gorusum artik benim ark dostum eşimdir.
Hayır bekarım ama böyle düşüncede bir evlilik düşünmüyorum. Evlilik sevdiğin insanla huzurlu mutlu bir hayatı paylaşmaktır. Evet en iyi arkadaşın eşindir ama tek arkadaşın da o değildir. Başka arkadaşlarınla da keyifli zamanlar geçirerek kendine vakit ayırabilirsin yani hatta bunu herkes yapmalı bence
Tüm hayatı, bütün her şeyi sadece eşi olan ve başka hiçbir hayatı ve uğraşısı olmayan, kendine vakit ayırabilecegi hiçbir ortamı olmayan insanlar takıntılı ve ruhsal bunalım haline geliyorlar.
Bu hiç sağlıklı bisey değil. Sağlıklı bir ilişki de yürümez onlarla
Evli olmadigin icin dusuncene saygiliyim? Teccubelerime dayanarak bunu soluyorum aile ortami kalmiyor bi kere olur kafasini dagitir dezarj olur gelir hem fikiriz okey yalniz bu surekli aliskanlik haline gelirse o arkadas cevresini eşini etkileyebilir buda evliligime zarar verir
Emin olun bu solediklerimden size tuaf gelebilir.
Saglikli iliskiui sen esini tatilr gondererek ariyosan bilemedim?
Ben sürekli olur demedim zaten. Ayda yılda bir olacak bir şey bu
Eşim gidemez izin vermiyorum. Fakat ben arkadaşlarımla tatile gidiyorum 🥳
Sen giderken eşin neden gidemiyor? Adil mi bu?
Evet gayt adil, o benimle sadece tatil yapabilir🥰
Katılmıyorum maalesef :)
Gidemez gidemem bir yuva kuruldu geçmiş geçmişte kaldı ben ona fazla geleceksem evlenmeyiz
Ya fazla gelmek ne alaka? İnsan evli diye arkadaşlarıyla da keyifli vakit geçirebilmekten neden mahrum kalsın? Evlilik zindana atılmak mıdır? Evlilik sevdigin insanlar huzurlu, mutlu bir yuva kurmaktır.
Tatil dediniz bir 2 günlük seyahat degil minimum 1 hafta sevdiğin insandan ayri bu bende yok asla bir zindan degil ama tatil başka birsey günü birlik denize gitsin oda eğlence degil mi? ya da birlikte çiftler yurtdisina çıkalım venedik barcelona orada gezsinler ama ayrı tatile karşıyım
Yoo 2 günlük tatiller var. 1 hafta gitmesin tabiki ama 2 gün gidilebilir yani
Tabi olabilir bak ona birsey demem yılda 2 hafta tatilini benden almasın ben kadınımi özlerim
Tamam birkaç günlük tatillerden bahsediyoruz zaten haftalarca değil
Cuma cumartesi pazar döner gibi olabilir okey
👍🏻
Bilemiyorum
Tatil sadece hemcinsler ile olacak ve kişi evliliğin bilincinde olarak gidecek
Gidebilir o zaman
Kız kıza olur belki
Tabiki sadece hemcinsler olacağını varsayarak sordum
Ama gitcegi kişilerde önemli tabi
Tanıdığın bildiğin insanlar olmalı zaten
O da gidebilir bende güven en temelidir bi ailenin
Kesinlikle
Eşime güveniyorsam sorun etmem bu arada
Bence de böyle olmalı zaten
Ben varken arkadaşlarına ne gerek var😁
Kendine vakit ayıramaz mı?
Bende ayrı gıdersem okey
Tabiki sen de gidebilirsin o da gidebilir
Ederim
Neden? İnsanlar kendilerine de vakit ayiramazlar mı
Kızlar bir araya gelince mutlaka birbirini doldurur
Ne konuda dolduracak ya? Bu insanlar günlük hayatta da telefonla konuşmuyorlar mı arkadaşlarıyla? Hiç arkadaşımız olmasın o zaman. Ayrıca ne bu kötümserlik?
Tatilde oldumu dahabeter oluyor
Sevgilimin kankası doldurdu doldurdu kızla ayrıldık tecrübe sabit
E kendi aklını kullanamayıp başkalarının lafıyla hareket eden, kolayca aklı çelinen biriyle ilişkin bittiği için sevinmelisin zaten
Aklını kullanamayan insanlar uzak olsun. Hayırlısı olmuş bence.
Bugün olmasa başka zaman yanında da olsa başkasının aklıyla hareket edip yine gidip ayrılırdı o kişi. Biraz ileri görüşlü bakın, biraz karakter analizi yapın yani
Kardeşim kuşku içine düşürürlerse kusura bakma eli sonu ayrılık olur
Erkek için kadın için
İyi de en temiz insana bile iftira atıp kuşkuya düşürenler var. Napalim şimdi onları mı dinlicez?
Öyle değil işte dinleyen çok oluyor
Sonrada pişman olup dönmek isteyende
O da onların kendi akılsızlıkları. Aklını kullanmayan biriyle evlenmek istemem yani Allah korusun
duruma göre
Tatilin sadece hemcisleriyle olacağını varsayarak sordum. Duruma göreden kastın buysa
evet bunu kast ettim..
olabilir o zaman tabi tanıyorsam gözümün tuttuğu birileriyse
Aynen. Aynı fikirdeyim
harici bozar 😁
Onda da hemfikiriz
doğru 😁🌸
😌🌸
Niye edeyim
Bence de
Evet
Ederim
Neden peki? İnsanın kendine vakit ayırmasi kötü bişey değil ki
Ayırsın tabi ama benden okadar uzakta değil
Kısıtlarım diyosun yani
Kısıtlamak demem sadece ben bunu istemem ama birini zorla tutacak değilim
Sorun ederim dedin ama
Ederim istemediğim bir şey
Peki
benide götürürse sorun yok bence 😂😂
Herkes kendi arkadaşlarıyla gidecek
gidebilir ya tatil durumlarına geldiysek bazı şeyleri aşmışız demektir kıskançlık vs gibi hatta arayıp darlamam bile ama mümkünse gün sonunda nasıl geçti günün diye sesini duymak isterim veya görüntülü konuşmak isterim ☺️
Ya tabiki konuşulur
böyle düşünmek erkek için prenseslik midir sence? Bu ara çok duyuyorum erkekler prenses oldu artık falan diye ama bilemedim anlayışlı olmak kadınını kırmamak üzmemek kötü bişimi? 🤔
Prenseslik böyle bişey değil
biraz anlatsana bu arada sen İzmir’de mi yaşıyorsun?
Prenses erkekler hiçbir yerde sözü geçmeyen, sadece karısının dediğine göre hareket eden, kimseye hayır diyemeyen, pasif kalan erkek modeli prenses oluyor
karısının veya sevgilisinin isteklerini yerine getirmek kırmamak üzmemek nazik davranmak buna dahil değil o zaman?
Hayır. Her dediğini yapıyorsa, kendi fikri yoksa ve hep eşinin yönlendirmesiyle hayatı yaşıyorsa o zaman prensestir
Kararlı ve güçlü duruşu olan, saygınlık kazanıp, özgüveni olup sözü geçen erkekler de eşlerini mutlu edebilir. Onlar da hoşuna gidecek şeylerde destek olabilir, yapabilir vs. Şu ayrımı net yapamadığınız için sorun yaşıyorsunuz
heee ok neyseki premses değilmişim ohhh içim rahatladı 😵 teşekkürler İzmirli 😂😂
👍🏻
sen İzmir’de mi yaşıyorsun
Napican?
merak ettim ama sormadım varsay bende İzmir’de yaşıyorum onu söyleyecektim 😏
Tamam bu beni ilgilendirmez
Sormadın varsayıyorum aynen
niye böylesiniz siz kadınlar bir anda bambaşka birine dönüşüyorsunuz kötü bişi duymuşcasına neyse iyi bak kendine 👎
Sen de
Kadın gidebilir erkek eşinden izin almalı 😃
Prensesliğin lüzumu yok şimdi. İki taraf da gidebilir gayet
Üzerinize binip kırbaçlayan herkesi koca bilmemenizi öneririm. İyi çalışmalar
1. si benimle konuşan herkes haddini bilerek, kelimelerini tartarak konuşmak zorunda, 2. si karısı özgürken kendini kısıtlayıp adım atmak için bile karısının ağzının içine bakıp izin isteme gereği duyan hiçbir erkek kendine adam demesin. Ne kadın ne erkek eğer kendi kararlarını kendisi alamıyorlarsa kişilikleri oturamamış ezik bireylerdir. Her cinsiyet için geçerli. Size de kendinizi eğitme çabalarınızda başarılar
Beni de götürsün yalnız nereye
Kız arkadaşlarıyla gitsin tabii.
gitmek isteyen kişi benim eşim olamaz çok üzgünüm
Senin o dediğin gibi erkek yok kandırmayalım birbirimizi 3 veya 4 erkek toplanicak tatil bölgesinde doğru durucaklar ha güldürme beni skskdjdj
Düzgün arkadaşları varsa onlarla geziye gidebilirler. Tatil diyince aklınıza direkt kum deniz geliyor heralde. İnsanlar insan gibi tatil yapabilirler. Ha evlendigin kişinin karakteri bozuksa eğer o senin yakınındayken de rahat durmaz. Güldürmeyin beni. Bişeyi yapmaya niyeti olanı istediğin kadar yanında tut yine yapar. Bunu öğrenemediniz mi daha
Eşiyle gitsin
Eşiyle hep gider zaten
Başkasına neden gerek var o halde
Hani insanın bütün hayatı eşi değildir ya, hani insan kendisine de vakit ayırabilir ya mesela
Eşine ayirsin
İnsanın bütün hayatı eşinden ibaret değil. Kendine hiç vakit ayıramayan, attığı her adımı sadece eşiyle atabilen ve bunun dışına çıkamayan insanların ilişkileri de toksiktir.
Bence değildir kocada kadında eşiyle yapmalı herşeyi niye evleniyor o zaman birleştirmesin hayatını
Belli ki senin evliliğe bakış açın şu: Hayatı sadece benden ibaret olsun, başka hiçbir hayatı olmasın, ben yoksam keyif alacağı hiçbir şey yapamasın. Hatta bence arkadaşlarıyla telefonda bile konuşmasın sonuçta evli ya sen varken arkadaşlarıyla niye konuşuyor demi? Sadece seninle iletişim kursun. Kusura bakma ama bu hasta bir bakış açısı
Tamam ben hastayım siz evlenince kocaniza karışmayın istediği ile çıkıp gezsin
Aklı başında biri olursa istediği ile çıkıp gezebilir evet. Nerede nasil davranması gerektiğini bilir cunku. Bilmiyorsa benim gibi birini hak etmiyor demektir zaten. Bu kadar
Tamam
Bensiz gidemez😀
yooh etmem
Eşimse guveniyorumdur zaten gidebilir
Kim olduğuna bağlı
Hayır benle gider tek
Sorun olur
yok niye olsun
Hayır sorun etmem.
hayir evli olcaz sonucta
Gidebilir
Olmaz tabii
Evet olabilir neden olmasın ama o zaman eş ya da evlilik kavramı olmaz
Niye? Aldatmaya gitmiyor arkadaşlarıyla vakit geçirmeye gidiyor
Nereden emin olabilirsin
Aldatır diye düşünecek kadar güvenmiyorsan neden evli kalmaya devam ediyorsun zaten? Aldatacak kadar karaktersiz olan dibinde de aldatır ayrıca onu da bil
İte guvenirim erkeğe güvenmem bu benim seçimim sen guvenirsen senin seçimim ben ise kendi secimimle ilgilenirim sorunu sordum kendime göre cevapladım sana hakaret etmedim bişey etmedim ben göndermem gitmek isterse kapı orada derim geri dönüşü olmaz ya kalma ya git herkes tercihleriyle yasar
Ben de hakaret etmedim zaten kendi görüşümü söyledim. Evet bu sizin tercihiniz
Hiç etmiyorum
Tabiki gidebilir yani onunda hayatı var
Önce benle gitsin o
Senle de gidecek zaten
Ben ayrıca dedim
Çalişmak tan vakit bulursa gider çıkmaz ayın son çarşamba sı
😂
Ölmeyi bayılmak sanıyorsa gidebilir
Neden bu kadar karşısınız? Aldatmaya gitmiyor ya arkadaşlarıyla vakit geçirecek sadece
Sen izin verebilirsin ben vermem
Peki
ederim
Neden
aralarında erkek varsa sıkıntı olur çünkü
Hayır sadece hemcinsleri olacak. Böyle düşünerek sordum
sıkıntı olmaz o zaman bence
Bence de
Gidemez
Neden