• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • YKS2026YKS2026
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • YKS2026 YKS2026
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Tatil & Seyahat

Eşinizin ara sıra arkadaşlarıyla tatile gitmesini sorun eder misiniz? (Sayfa 2)

Nightwalk35
Nightwalk35 Takip Et
Master Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
917
Yapay Zekaya Sor
Eşinizin ara sıra arkadaşlarıyla tatile gitmesini sorun eder misiniz?
Cevapla
Tatil Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
26 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

73

Cevap

64

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Bestiest
    Bestiest Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 102%
    10 ay

    Arkadaşlarını tanımam lazım

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Elbette

      Yorumla
  • __Delyyy__
    __Delyyy__ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 90%
    10 ay

    Beraber olmasını tercih ederim şahsen qkd

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Tabiki beraber de gidilir zaten

      Yorumla
  • didakdik
    didakdik Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    10 ay

    Senin neslini korumaya almak gerekir

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Teşekkür ederim kıymetim bilinmiyor hahaha😂😂

      Yorumla
  • DİYKAT
    DİYKAT Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    10 ay
    Tatil & Seyahat konusunda 377 cevap paylaştı.

    Gitsin ama erkek erkeğe

    1
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Tabiki sadece hemcinsleri olacak

      Yorumla
    • DİYKAT
      DİYKAT
      10 ay

      Gitsin gitsin. Kafam rahat eder 😂

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      😂

      Yorumla
  • Almound
    Almound Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    10 ay

    Gidebilir ama yatılı olmamalı

    1
    5 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      2-3 günlük tatil olabilir diye düşünerek yazdım. Tatil sadece hemcinslerle olacak

      Yorumla
    • Almound
      Almound
      10 ay

      Çok istiyorsa gitsin ama çok ısrar ederse ben içkinlenirdim şahsen

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Arkadaşları sağlam karakterde ise birkaç günlüğüne kendine vakit ayırıp arkadaşlarıyla tatil yapmalarında ne sakınca olabilir ki?

      Yorumla
    • Almound
      Almound
      10 ay

      Gidiyorsa gider zaten çok ısrar ederse sevmem ben

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Anladım

      Yorumla
  • yakışıklıberkecan
    yakışıklıberkecan Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    10 ay

    Evli insan tatile eşiyle gider.

    1
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Eşiyle zaten gider tatile. Onun dışında ayrıca kendine vakit ayırıp arkadaşlarıyla tatil yapmasında ne sakınca var ki

      Yorumla
    • yakışıklıberkecan
      yakışıklıberkecan
      10 ay

      Arkadaş derken kadın mı erkek mi o önemli.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Ya tabiki hemcinsleri olacak sadece

      Yorumla
  • Gülkokulu_
    Gülkokulu_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    10 ay

    Tabikide sorun ederim. O ne sacma sey öyle

    1
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Neden saçma olsun ki insanin tek hayatı eşinden mi oluşuyor? Kendine vakit ayıramaz mı

      Yorumla
    • Gülkokulu_
      Gülkokulu_
      10 ay

      Benim düşüncem bu şekilde. Eşimin arkadaşlarıyla bensiz başka bir şehre tatile gitmesini istemezdim

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Peki

      Yorumla
  • BirEsintii
    BirEsintii Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    10 ay

    Hayır gidebilir.. her yere birlikte gidemeyiz ki

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Kesinlikle

      Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    10 ay
    Tatil & Seyahat konusunda 1b cevap paylaştı.

    Eşler neden ayrı tatile gitsinler

    1
    16 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Beraber de gidebilirler, kendilerine ayrı vakit ayırıp arkadaşlarıyla da (hemcinsleriyle sadece) tatil yapabilir bunda ne var ki?

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      10 ay

      23 yıllık evli biri olarak söylüyorum risk almayı sevmem kafada da soru işareti bırakmam. Eşinde olsa%100 güvenmeyeceksin

      Yorumla
    • tyleerdurdenn
      tyleerdurdenn
      10 ay

      @Bay_Nutella 👌👌👌

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Güvenilmez biriyse eşin yakınındayken de aldatır. Aşırı kontrolcu davranışınızin buna faydası da olmayacaktır

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      10 ay

      Tamam canım sen eşini gönderirsin

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Ben de giderim eşim de gider

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      10 ay

      Bakalım eşinde senin gibi modern olacak mı?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Her şeyi kısıtlama eğilimine giden biriyle evlenmeyi istemem zaten. Bana babam karışmıyor kısıtlamıyor yani başkasının kısıtlaması altına girmek istemem.

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      10 ay

      Umarım seninle aynı görüşte birini bulabilirsin

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      İnşallah bulurum diye düşünüyorum. Baskıcı ve kısıtlayıcı biriyle mutlu olamam çünkü öyle yetişmedim

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      10 ay

      Eşler birbirine tabi ki boş zaman vermeli. Ama tatil fikri biraz uç bir fikir

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Ya bişey dicem nesi uç Allah aşkına :) ben geçenlerde halamla beraber tur gezisine gittim mesela kuzenleri de vardi hepimiz kız kızaydık. Bizi havaalanına eniştem bıraktı halamın kocası. Kendine vakit ayırdı işte güzel vakit geçirip döndük yani bunda ne var? Aynı şey hemcins arkadaşlarla da yapılabilir. Bu aşırı normal bişey yani Bunun nesi uç?

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      10 ay

      Bak güzel kardeşim bende eşimi tatile yolluyorum 1 ay ailesinin yanına gider 1 hafta ablası ile tatil yaptı bir hafta da benimle. Ama arkadaşları ile yollamam

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Neden ama? Arkadaşları olunca noluyo?

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      10 ay

      Çoğı kişi istemez

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Tamam da bi mantığı yok.

      Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    10 ay
    Tatil & Seyahat konusunda 552 cevap paylaştı.

    Evet, bende gidecem bana ne 😅

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Tabiki sen de gidebilirsin

      Yorumla
  • Zeyneert
    Zeyneert Takip Et
    Xper 6 Yaş: 18 , eic 100%
    10 ay

    Sende tek çıkıyorsan sıkıntı yok

    1
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Evet ben de o da çıkacak

      Yorumla
    • Zeyneert
      Zeyneert
      10 ay

      Sıkıntı yok o zaman

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Evet

      Yorumla
  • twinkle__
    twinkle__ Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 101%
    10 ay

    Birlikte gitsek daha hoşuma gider açıkçası.

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Birlikte de gidilir zaten gidilmeli

  • irrigate1993
    irrigate1993 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 69%
    10 ay

    ikiside eşitse tabide gidebilir

    1
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Her iki taraf için de geçerli bu. Cinsiyet ayırmıyoruz

      Yorumla
    • irrigate1993
      irrigate1993
      10 ay

      anlamadım cinsiyet mi kullandım ikiside dedim farkındaysanız

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      İkisi de eşitse diye belirttiğin için söyledim

      Yorumla
  • Lazımbazıhatalar
    Lazımbazıhatalar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay

    Sorun etmem aldatacak olan adam her türlü aldatır

    1
    2 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Aynen öyle yaa işte aradığım cevap bu. Kanı bozuksa yanında da aldatır. Düzgün adamsa salsan da sadık kalır. Bu kadar

      Yorumla
    • Lazımbazıhatalar
      Lazımbazıhatalar
      10 ay

      Evet değişmez

      Yorumla
  • CappuccinoGibiyiim
    CappuccinoGibiyiim Takip Et
    Master Yaş: 32
    10 ay
    Tatil & Seyahat konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Sorun etmem güven meselesi

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Kesinlikle

      Yorumla
  • ateş_KN
    ateş_KN Takip Et
    Xper 4 Yaş: 125
    10 ay

    Gitmesini izin verirdim kız arkadaslarıyla her defasında değil

    1
    0 Yorumla
  • xgökkuşağıx
    xgökkuşağıx Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 95%
    10 ay

    Ben sorun ederim. Ben böyle bir şey isteyip de eşim "tabiki canım" derse buna şaşırırım ve kızarım. Evliyken başkasıyla tatile gitmek evliliğe saygısızlıktır.

    0
    12 Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      10 ay

      Kadın kadına tatile gitmek istese ben buna müsaade etmem.

      Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      10 ay

      Buna rağmen tatile giderse bu benim için boşanmayı isteme sebebi olur.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Evliliğe neden saygısızlık olsun? Aldatmaya mı gidiyor sanki? Bir ömür boyu evli kalıyorsunuz. İnsan ara sıra kendisine vakit ayırabilmeli. Bu normal bişey. Sürekli dip dibe gezmek zorunda değilsiniz. İnsanın biraz ozguveni olmalı ve bi zahmet eşine de güvenmeli. Eşinize güvenmiyorsaniz güven olmayan bir ilişkiyi de yürütmenin anlamı yoktur zaten. Ben bana güvenmeyen bi adamla evli kalmak istemezdim

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Bu kadar kısıtlayıcı ve kontrolcü insanları normal bulmuyorum. Kusura bakma. Güvenmiyorsan evlenemeyeceksin

      Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      10 ay

      Bu bir güven meselesi. Evliliğin ruhuna aykırı bir durum. Asıl bu tür konuları normal bulan insanlar bence normal değil.

      Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      10 ay

      Düzeltiyorum: Bu bir güven meselesi değil. Evliliğin ruhuna aykırı bir durum. Asıl bu tür konuları normal bulan insanlar bence normal değil.

      Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      10 ay

      İnsan kendine elbette vakit ayırmalı ama bu eşten ayrı tatil yapmak şeklinde olmaz. Bu evliliğin tuhuna aykırıdır ve kısıtlama kavramı içinde yer almaz. Asıl bunları bilmeyen insanlar evlenmemeli veya çok istiyorsa kendi kafasında birini bulur evlenir ama başkasının hayatına ise karışamaz.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Evlilik demek sürekli dip dibe olup her şeyi sadece birbirinizle mi yapmaktır? Tek hayat bakışınız bu mu sizin? Her durumda, her yerde dip dibe mi olmak zorundasınız? Arkadaşlarınız olmayacak mı? Onlarla da vakit geçiremeyecek misiniz? Bu nasıl bir bakış açısı ya? Evlilik sevdiğin insanla bir hayatı paylaşmak mıdır yoksa tutsaklık ve kısıtlamalar mıdır? Evlilik hayatı güzelleştirmek için vardır zindan etmek için değil

      Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      10 ay

      Ne diyorsun sen ya... Fikirlerime katılmak zorunda değilsin ama saygı duymaya mecbursun.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Tamam o sizin görüşünüz. Ben de kendi görüşümü soylüyorum

      Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      10 ay

      Hayırlı günler

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Size de

      Yorumla
  • SABAHATAŞKAN
    SABAHATAŞKAN Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    10 ay

    Gidemez

    3
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      İnsanın kendisine vakit ayırmasinin ne sakıncası var?

      Yorumla
  • Raisa3
    Raisa3 Takip Et
    Guru Yaş: 103 , eic 99%
    10 ay

    Bana da izin verecekse olur

    1
    0 Yorumla
  • tgczkr
    tgczkr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 100%
    10 ay

    Hayır neden sorun edeyim bende gidiyorum

    1
    0 Yorumla
  • ethem437
    ethem437 Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 98%
    10 ay

    Ederim.

    2
    17 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Neden?

      Yorumla
    • ethem437
      ethem437
      10 ay

      Bin çeşit insan var. Hirlisi sapığı. Yalnız bırakmak istemem.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Eşin normal bir zamanda yolda yürürken de sapık birileriyle karşılaşabilir. Buna çozmun ne?

      Yorumla
    • ethem437
      ethem437
      10 ay

      Çözüm basit. Bir uçan tekme sonra döner tekme sonra kaburga ve diyaframa üst üste iki yumruk sonra çeneye bir tane kroşe. İki hafta hastanede kalır aklı başına gelir bir daha da kimsenin karısına kızına bakamaz

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Senin eşin tek başına dışarıya çıkamıyor mu? Sürekli yanında mı gezeceksin? Yoldan geçip laf atan sapığı nereden bulup dövücen? Biraz mantık

      Yorumla
    • ethem437
      ethem437
      10 ay

      Ya sen de ger zaman en kötü ihtimali düşünüyorsun. Ben zaten eşime dövüşmeyi de öğretirim

      Yorumla
    • ethem437
      ethem437
      10 ay

      Ayrıca ne diyeyim gitsin erkekli kızlı bikini baya baya gezsin oh alkollü yerler vs. Sonra ben de "ya nasıl yaw he nasıl yaw he" diye övüneyim mi az mantık ya

      Yorumla
    • ethem437
      ethem437
      10 ay

      Biz erkek erkeğe gideceğiz eğleneceğiz dersek kadınlar bırakmaz kesin karı kız peşinde kosarsiniz derler

      Yorumla
    • ethem437
      ethem437
      10 ay

      Önce aynada kendinizi sorgulayın. Sen tek başına gidiyorsan kocan da gidebilir. Benim karım gidemiyorsa ben de gitmem. Bitti.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Hayır en kötü ihtimali değil. Sokakta laf atan bi şere*fsize denk gelmeyen kadın mı var sanıyorsun? Herkesin başına gelen bişey bu bu ülkede. Napalım yani etrafta itler dolaşıyor diye hayatımızı kısıtlı mı yaşayalım? Gerekene gereken cevabı vermesini biliyoruz zaten. Kendimizi korumayi da biliyoruz. Tatilde denk gelir diye korktuğun şey bize sokakta denk gelen bişey zaten. Tatile gitmenin ekstrem bir farkı yok yani anladın mı? Ha dışarı çıkmışsın denk gelmis ha tatilde aynısı denk gelmis. Farkı yok. Tatile izin vermiyorsan dışarı çıkmasına da izin vermemen lazım. Eve kapatman lazım yani. Sonu yok bunun

      Yorumla
    • ethem437
      ethem437
      10 ay

      Onu mu diyorum son kelimeye bak

      Yorumla
    • ethem437
      ethem437
      10 ay

      Ben gidersem o da gider ben gitmezsem o da gitmez bu kadar basit

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Erkekli kızlı demedim herkes kendi hemcinsiyle gider tatile

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Alkollü ortam olmamalı zaten

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Yorumların sonradan geliyor şimdi okudum

      Yorumla
    • ethem437
      ethem437
      10 ay

      E tamam o zaman ben de arkadaşlarım bir Alaçatı yapsam sesini çıkarmasın o zaman ya da bir Kıbrıs, bir Batum falan

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Etrafa bakınıp kızlara asılmayacak kadar güvenilir biriysen tabiki gidebilirsin. O senin verdiğin güvene ve sadakatine bağlı. Aynı şey eşin için de geçerli

      Yorumla
  • 1234567yemezler
    1234567yemezler Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    10 ay

    Bensiz gidemez

    2
    13 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Sen de mi bürütüs 😂

      Yorumla
    • 1234567yemezler
      1234567yemezler
      10 ay

      Ben de canım bensiz ne işi var 😅

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Ara sıra kendinize de vakit ayıracaksınız bu neden kötü olsun ki :)

      Yorumla
    • 1234567yemezler
      1234567yemezler
      10 ay

      Ben onun yanında da gayet vakit ayırırım kendime de ona da 😅

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      😂

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Ben tatile giderim yaa ona da izin veririm o da gitsin. Kendisini henüz tanımıyorum ama güveniyorum ben ona 😂

      Yorumla
    • 1234567yemezler
      1234567yemezler
      10 ay

      Hayatta olmaz ya insan özler merak eder yalnız bırakmak istemez erkek bu güveneceksin o ayrı iplerini çok gevşetmeyeceksin 😅

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Özlemek ilişkiyi diri tutar :) iplerini çok gevşemiyim derken çok sıkarsan da ip kopar :)

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Bu benim için de geçerli bu arada. Ben kendimi bilen bir insanım. 2 günlüğüne arkadaşlarımla kız kıza keyifli bir tatil yapmak istemişim. Neden yapmayayım ki? Giderim ben tatile :)

      Yorumla
    • 1234567yemezler
      1234567yemezler
      10 ay

      Evlendikten sonra insanın en yakını eşidir düşüncelerimiz ayrılır burada 😅🙏🏻

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Evet tabiki zaten eşimi daha çok görücem 😂 evet görüşlerimiz farklı. Olsun :)

      Yorumla
    • 1234567yemezler
      1234567yemezler
      10 ay

      😅🥰🌸🙏🏻

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      😂😌🥰🌸.

      Yorumla
  • Everloving4323
    Everloving4323 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 62%
    10 ay

    Tabiki de sorun, marazlık ederim. O ne saçma şey öyle.

    0
    7 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      İnsanın kendisine vakit ayirmasinin neresi saçma?

      Yorumla
    • Everloving4323
      Everloving4323
      10 ay

      Tabirimi maruz gör. İlerde aldatsa sen yakalasan. O da şu bahaneyi "ya sana kıyamadım da o yüzden başkasıyla yapıyordum" dese ha adam beni düşünüyor der misin demezsin. Kendine vakit ayırsın gitsin PlayStation / bilgisayar oyunu mu oynayacak gelsin evde oynasın, gezeceği market mi var gezsin ama tatil yanlış, eşimle tatili beraber yapalım (:

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Aldatacak olan dibindeyken de aldatır yalnız. Karakter meselesi. Bilmiyorum bunun farkında mısın?

      Yorumla
    • Everloving4323
      Everloving4323
      10 ay

      Doğru da tatil öyle olmuyor. Eşim bana kendime vakit ayırmak istiyorum derse hayır benle ilgileneceksin mi diyeceğim demem.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Eee o zaman?

      Yorumla
    • Everloving4323
      Everloving4323
      10 ay

      Tatili beraber gezip, beraber içebiliriz. Sonuçta tatili erkek arkadaşlarıyla, kız arkadaşıyla geçiren bir çift tatil bitiminde ee nasıl geçti mi diye soracak. Tatili beraber eğlenceli hale getirip öyle düşünceler oluşturmamak gerek diye düşünüyorum.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Tamam da insanların sevdigi dostları, arkadaslari yok mu? Onlarla keyifli zaman geçirmesi, kendine vakit ayırmasinin nesi yanlış? Her sağlıklı ilişkide insanların eşleri dışında kendisine vakit ayirabilecegi bir alanı da olur. Eşin en iyi arkadaşındır ama tek arkadaşın değildir. Her adımını eşinle mi atmak zorundasın

      Yorumla
  • Sosono1
    Sosono1 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 33%
    10 ay

    Evli bi insanin esini birakip tatile gitmesi cok abes bi durum

    0
    8 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Nesi abes? Kendine vakit ayırmış oluyor. Her yere dip dibe eşle mi gidilmek zorunda

      Yorumla
    • Sosono1
      Sosono1
      10 ay

      Evlimisin? Evliligin ne anlami kaldi sahsi gorusum artik benim ark dostum eşimdir.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Hayır bekarım ama böyle düşüncede bir evlilik düşünmüyorum. Evlilik sevdiğin insanla huzurlu mutlu bir hayatı paylaşmaktır. Evet en iyi arkadaşın eşindir ama tek arkadaşın da o değildir. Başka arkadaşlarınla da keyifli zamanlar geçirerek kendine vakit ayırabilirsin yani hatta bunu herkes yapmalı bence

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Tüm hayatı, bütün her şeyi sadece eşi olan ve başka hiçbir hayatı ve uğraşısı olmayan, kendine vakit ayırabilecegi hiçbir ortamı olmayan insanlar takıntılı ve ruhsal bunalım haline geliyorlar.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Bu hiç sağlıklı bisey değil. Sağlıklı bir ilişki de yürümez onlarla

      Yorumla
    • Sosono1
      Sosono1
      10 ay

      Evli olmadigin icin dusuncene saygiliyim? Teccubelerime dayanarak bunu soluyorum aile ortami kalmiyor bi kere olur kafasini dagitir dezarj olur gelir hem fikiriz okey yalniz bu surekli aliskanlik haline gelirse o arkadas cevresini eşini etkileyebilir buda evliligime zarar verir
      Emin olun bu solediklerimden size tuaf gelebilir.

      Yorumla
    • Sosono1
      Sosono1
      10 ay

      Saglikli iliskiui sen esini tatilr gondererek ariyosan bilemedim?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Ben sürekli olur demedim zaten. Ayda yılda bir olacak bir şey bu

      Yorumla
  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 100%
    10 ay
    Tatil & Seyahat konusunda 443 cevap paylaştı.

    Eşim gidemez izin vermiyorum. Fakat ben arkadaşlarımla tatile gidiyorum 🥳

    0
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Sen giderken eşin neden gidemiyor? Adil mi bu?

      Yorumla
    • Hayatİstanbul77 u
      Hayatİstanbul77
      10 ay

      Evet gayt adil, o benimle sadece tatil yapabilir🥰

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Katılmıyorum maalesef :)

      Yorumla
  • soruuisareti
    soruuisareti Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 96%
    10 ay

    Gidemez gidemem bir yuva kuruldu geçmiş geçmişte kaldı ben ona fazla geleceksem evlenmeyiz

    0
    7 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Ya fazla gelmek ne alaka? İnsan evli diye arkadaşlarıyla da keyifli vakit geçirebilmekten neden mahrum kalsın? Evlilik zindana atılmak mıdır? Evlilik sevdigin insanlar huzurlu, mutlu bir yuva kurmaktır.

      Yorumla
    • soruuisareti
      soruuisareti
      10 ay

      Tatil dediniz bir 2 günlük seyahat degil minimum 1 hafta sevdiğin insandan ayri bu bende yok asla bir zindan degil ama tatil başka birsey günü birlik denize gitsin oda eğlence degil mi? ya da birlikte çiftler yurtdisina çıkalım venedik barcelona orada gezsinler ama ayrı tatile karşıyım

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Yoo 2 günlük tatiller var. 1 hafta gitmesin tabiki ama 2 gün gidilebilir yani

      Yorumla
    • soruuisareti
      soruuisareti
      10 ay

      Tabi olabilir bak ona birsey demem yılda 2 hafta tatilini benden almasın ben kadınımi özlerim

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Tamam birkaç günlük tatillerden bahsediyoruz zaten haftalarca değil

      Yorumla
    • soruuisareti
      soruuisareti
      10 ay

      Cuma cumartesi pazar döner gibi olabilir okey

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      👍🏻

      Yorumla
  • qwer5689t
    qwer5689t Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay

    Bilemiyorum

    1
    2 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Tatil sadece hemcinsler ile olacak ve kişi evliliğin bilincinde olarak gidecek

      Yorumla
    • qwer5689t
      qwer5689t
      10 ay

      Gidebilir o zaman

      Yorumla
  • MarllboroRed m
    MarllboroRed Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    10 ay
    Tatil & Seyahat konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Kız kıza olur belki

    1
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Tabiki sadece hemcinsler olacağını varsayarak sordum

      Yorumla
    • MarllboroRed m
      MarllboroRed
      10 ay

      Ama gitcegi kişilerde önemli tabi

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Tanıdığın bildiğin insanlar olmalı zaten

      Yorumla
  • melikeerdmr
    melikeerdmr Takip Et
    Xper 2 Yaş: 20
    10 ay

    O da gidebilir bende güven en temelidir bi ailenin

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Kesinlikle

      Yorumla
  • Melisimdemelisim
    Melisimdemelisim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    10 ay

    Eşime güveniyorsam sorun etmem bu arada

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Bence de böyle olmalı zaten

      Yorumla
  • zehrayyyy54
    zehrayyyy54 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    10 ay

    Ben varken arkadaşlarına ne gerek var😁

    1
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Kendine vakit ayıramaz mı?

      Yorumla
    • zehrayyyy54
      zehrayyyy54
      10 ay

      Bende ayrı gıdersem okey

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Tabiki sen de gidebilirsin o da gidebilir

      Yorumla
  • Rua8138
    Rua8138 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    10 ay

    Ederim

    1
    11 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Neden? İnsanlar kendilerine de vakit ayiramazlar mı

      Yorumla
    • Rua8138
      Rua8138
      10 ay

      Kızlar bir araya gelince mutlaka birbirini doldurur

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Ne konuda dolduracak ya? Bu insanlar günlük hayatta da telefonla konuşmuyorlar mı arkadaşlarıyla? Hiç arkadaşımız olmasın o zaman. Ayrıca ne bu kötümserlik?

      Yorumla
    • Rua8138
      Rua8138
      10 ay

      Tatilde oldumu dahabeter oluyor
      Sevgilimin kankası doldurdu doldurdu kızla ayrıldık tecrübe sabit

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      E kendi aklını kullanamayıp başkalarının lafıyla hareket eden, kolayca aklı çelinen biriyle ilişkin bittiği için sevinmelisin zaten

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Aklını kullanamayan insanlar uzak olsun. Hayırlısı olmuş bence.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Bugün olmasa başka zaman yanında da olsa başkasının aklıyla hareket edip yine gidip ayrılırdı o kişi. Biraz ileri görüşlü bakın, biraz karakter analizi yapın yani

      Yorumla
    • Rua8138
      Rua8138
      10 ay

      Kardeşim kuşku içine düşürürlerse kusura bakma eli sonu ayrılık olur
      Erkek için kadın için

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      İyi de en temiz insana bile iftira atıp kuşkuya düşürenler var. Napalim şimdi onları mı dinlicez?

      Yorumla
    • Rua8138
      Rua8138
      10 ay

      Öyle değil işte dinleyen çok oluyor
      Sonrada pişman olup dönmek isteyende

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      O da onların kendi akılsızlıkları. Aklını kullanmayan biriyle evlenmek istemem yani Allah korusun

      Yorumla
  • greengoo
    greengoo Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    10 ay

    duruma göre

    1
    7 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Tatilin sadece hemcisleriyle olacağını varsayarak sordum. Duruma göreden kastın buysa

      Yorumla
    • greengoo
      greengoo
      10 ay

      evet bunu kast ettim..
      olabilir o zaman tabi tanıyorsam gözümün tuttuğu birileriyse

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Aynen. Aynı fikirdeyim

      Yorumla
    • greengoo
      greengoo
      10 ay

      harici bozar 😁

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Onda da hemfikiriz

      Yorumla
    • greengoo
      greengoo
      10 ay

      doğru 😁🌸

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      😌🌸

      Yorumla
  • 3Valhalla4
    3Valhalla4 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    10 ay
    Tatil & Seyahat konusunda 341 cevap paylaştı.

    Niye edeyim

    1
    2 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Bence de

      Yorumla
    • 3Valhalla4
      3Valhalla4
      10 ay

      Evet

      Yorumla
  • Mukan34
    Mukan34 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay

    Ederim

    1
    7 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Neden peki? İnsanın kendine vakit ayırmasi kötü bişey değil ki

      Yorumla
    • Mukan34
      Mukan34
      10 ay

      Ayırsın tabi ama benden okadar uzakta değil

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Kısıtlarım diyosun yani

      Yorumla
    • Mukan34
      Mukan34
      10 ay

      Kısıtlamak demem sadece ben bunu istemem ama birini zorla tutacak değilim

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Sorun ederim dedin ama

      Yorumla
    • Mukan34
      Mukan34
      10 ay

      Ederim istemediğim bir şey

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Peki

      Yorumla
  • MagarsuS
    MagarsuS Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    10 ay

    benide götürürse sorun yok bence 😂😂

    0
    19 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Herkes kendi arkadaşlarıyla gidecek

      Yorumla
    • MagarsuS
      MagarsuS
      10 ay

      gidebilir ya tatil durumlarına geldiysek bazı şeyleri aşmışız demektir kıskançlık vs gibi hatta arayıp darlamam bile ama mümkünse gün sonunda nasıl geçti günün diye sesini duymak isterim veya görüntülü konuşmak isterim ☺️

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Ya tabiki konuşulur

      Yorumla
    • MagarsuS
      MagarsuS
      10 ay

      böyle düşünmek erkek için prenseslik midir sence? Bu ara çok duyuyorum erkekler prenses oldu artık falan diye ama bilemedim anlayışlı olmak kadınını kırmamak üzmemek kötü bişimi? 🤔

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Prenseslik böyle bişey değil

      Yorumla
    • MagarsuS
      MagarsuS
      10 ay

      biraz anlatsana bu arada sen İzmir’de mi yaşıyorsun?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Prenses erkekler hiçbir yerde sözü geçmeyen, sadece karısının dediğine göre hareket eden, kimseye hayır diyemeyen, pasif kalan erkek modeli prenses oluyor

      Yorumla
    • MagarsuS
      MagarsuS
      10 ay

      karısının veya sevgilisinin isteklerini yerine getirmek kırmamak üzmemek nazik davranmak buna dahil değil o zaman?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Hayır. Her dediğini yapıyorsa, kendi fikri yoksa ve hep eşinin yönlendirmesiyle hayatı yaşıyorsa o zaman prensestir

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Kararlı ve güçlü duruşu olan, saygınlık kazanıp, özgüveni olup sözü geçen erkekler de eşlerini mutlu edebilir. Onlar da hoşuna gidecek şeylerde destek olabilir, yapabilir vs. Şu ayrımı net yapamadığınız için sorun yaşıyorsunuz

      Yorumla
    • MagarsuS
      MagarsuS
      10 ay

      heee ok neyseki premses değilmişim ohhh içim rahatladı 😵 teşekkürler İzmirli 😂😂

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      👍🏻

      Yorumla
    • MagarsuS
      MagarsuS
      10 ay

      sen İzmir’de mi yaşıyorsun

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Napican?

      Yorumla
    • MagarsuS
      MagarsuS
      10 ay

      merak ettim ama sormadım varsay bende İzmir’de yaşıyorum onu söyleyecektim 😏

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Tamam bu beni ilgilendirmez

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Sormadın varsayıyorum aynen

      Yorumla
    • MagarsuS
      MagarsuS
      10 ay

      niye böylesiniz siz kadınlar bir anda bambaşka birine dönüşüyorsunuz kötü bişi duymuşcasına neyse iyi bak kendine 👎

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Sen de

      Yorumla
  • Homo-Academicus
    Homo-Academicus Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    10 ay

    Kadın gidebilir erkek eşinden izin almalı 😃

    0
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Prensesliğin lüzumu yok şimdi. İki taraf da gidebilir gayet

      Yorumla
    • Homo-Academicus
      Homo-Academicus
      10 ay

      Üzerinize binip kırbaçlayan herkesi koca bilmemenizi öneririm. İyi çalışmalar

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      1. si benimle konuşan herkes haddini bilerek, kelimelerini tartarak konuşmak zorunda, 2. si karısı özgürken kendini kısıtlayıp adım atmak için bile karısının ağzının içine bakıp izin isteme gereği duyan hiçbir erkek kendine adam demesin. Ne kadın ne erkek eğer kendi kararlarını kendisi alamıyorlarsa kişilikleri oturamamış ezik bireylerdir. Her cinsiyet için geçerli. Size de kendinizi eğitme çabalarınızda başarılar

      Yorumla
  • MsBetty
    MsBetty Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    6 ay

    Beni de götürsün yalnız nereye

    0
    0 Yorumla
  • blondeaddict
    blondeaddict Takip Et
    Master Yaş: 29
    10 ay
    Tatil & Seyahat konusunda 300 cevap paylaştı.

    Kız arkadaşlarıyla gitsin tabii.

    1
    0 Yorumla
  • Neşelivefütursuz
    Neşelivefütursuz Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    10 ay

    gitmek isteyen kişi benim eşim olamaz çok üzgünüm

    0
    0 Yorumla
  • dlktrk99
    dlktrk99 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    10 ay

    Senin o dediğin gibi erkek yok kandırmayalım birbirimizi 3 veya 4 erkek toplanicak tatil bölgesinde doğru durucaklar ha güldürme beni skskdjdj

    0
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Düzgün arkadaşları varsa onlarla geziye gidebilirler. Tatil diyince aklınıza direkt kum deniz geliyor heralde. İnsanlar insan gibi tatil yapabilirler. Ha evlendigin kişinin karakteri bozuksa eğer o senin yakınındayken de rahat durmaz. Güldürmeyin beni. Bişeyi yapmaya niyeti olanı istediğin kadar yanında tut yine yapar. Bunu öğrenemediniz mi daha

      Yorumla
  • respectemir
    respectemir Takip Et
    Master Yaş: 31
    10 ay
    Tatil & Seyahat konusunda 974 cevap paylaştı.

    Eşiyle gitsin

    1
    10 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Eşiyle hep gider zaten

      Yorumla
    • respectemir
      respectemir
      10 ay

      Başkasına neden gerek var o halde

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Hani insanın bütün hayatı eşi değildir ya, hani insan kendisine de vakit ayırabilir ya mesela

      Yorumla
    • respectemir
      respectemir
      10 ay

      Eşine ayirsin

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      İnsanın bütün hayatı eşinden ibaret değil. Kendine hiç vakit ayıramayan, attığı her adımı sadece eşiyle atabilen ve bunun dışına çıkamayan insanların ilişkileri de toksiktir.

      Yorumla
    • respectemir
      respectemir
      10 ay

      Bence değildir kocada kadında eşiyle yapmalı herşeyi niye evleniyor o zaman birleştirmesin hayatını

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Belli ki senin evliliğe bakış açın şu: Hayatı sadece benden ibaret olsun, başka hiçbir hayatı olmasın, ben yoksam keyif alacağı hiçbir şey yapamasın. Hatta bence arkadaşlarıyla telefonda bile konuşmasın sonuçta evli ya sen varken arkadaşlarıyla niye konuşuyor demi? Sadece seninle iletişim kursun. Kusura bakma ama bu hasta bir bakış açısı

      Yorumla
    • respectemir
      respectemir
      10 ay

      Tamam ben hastayım siz evlenince kocaniza karışmayın istediği ile çıkıp gezsin

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Aklı başında biri olursa istediği ile çıkıp gezebilir evet. Nerede nasil davranması gerektiğini bilir cunku. Bilmiyorsa benim gibi birini hak etmiyor demektir zaten. Bu kadar

      Yorumla
    • respectemir
      respectemir
      10 ay

      Tamam

      Yorumla
  • sinem23__ u
    sinem23__ Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    10 ay
    Tatil & Seyahat konusunda 787 cevap paylaştı.

    Bensiz gidemez😀

    1
    0 Yorumla
  • blablaherşey
    blablaherşey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    10 ay

    yooh etmem

    1
    0 Yorumla
  • mesilaa_
    mesilaa_ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    10 ay

    Eşimse guveniyorumdur zaten gidebilir

    1
    0 Yorumla
  • Kajuurellaaa
    Kajuurellaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    10 ay

    Kim olduğuna bağlı

    1
    0 Yorumla
  • melekazra55
    melekazra55 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    10 ay

    Hayır benle gider tek

    1
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    10 ay
    Tatil & Seyahat konusunda 412 cevap paylaştı.

    Sorun olur

    1
    0 Yorumla
  • asfgdads
    asfgdads Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    10 ay

    yok niye olsun

    1
    0 Yorumla
  • Sezencik_55
    Sezencik_55 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    10 ay

    Hayır sorun etmem.

    1
    0 Yorumla
  • Mehmetttttt2004
    Mehmetttttt2004 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    10 ay

    hayir evli olcaz sonucta

    1
    0 Yorumla
  • saminaalya
    saminaalya Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 37%
    10 ay

    Gidebilir

    1
    0 Yorumla
  • Aslanboğ
    Aslanboğ Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    10 ay

    Olmaz tabii

    1
    0 Yorumla
  • BekârTeacher
    BekârTeacher Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    10 ay

    Evet olabilir neden olmasın ama o zaman eş ya da evlilik kavramı olmaz

    1
    5 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Niye? Aldatmaya gitmiyor arkadaşlarıyla vakit geçirmeye gidiyor

      Yorumla
    • BekârTeacher
      BekârTeacher
      10 ay

      Nereden emin olabilirsin

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Aldatır diye düşünecek kadar güvenmiyorsan neden evli kalmaya devam ediyorsun zaten? Aldatacak kadar karaktersiz olan dibinde de aldatır ayrıca onu da bil

      Yorumla
    • BekârTeacher
      BekârTeacher
      10 ay

      İte guvenirim erkeğe güvenmem bu benim seçimim sen guvenirsen senin seçimim ben ise kendi secimimle ilgilenirim sorunu sordum kendime göre cevapladım sana hakaret etmedim bişey etmedim ben göndermem gitmek isterse kapı orada derim geri dönüşü olmaz ya kalma ya git herkes tercihleriyle yasar

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Ben de hakaret etmedim zaten kendi görüşümü söyledim. Evet bu sizin tercihiniz

      Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    10 ay
    Tatil & Seyahat konusunda 519 cevap paylaştı.

    Hiç etmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • meraklibaykus36
    meraklibaykus36 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    10 ay

    Tabiki gidebilir yani onunda hayatı var

    1
    0 Yorumla
  • lahni
    lahni Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    10 ay

    Önce benle gitsin o

    2
    4 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Senle de gidecek zaten

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Ben ayrıca dedim

      Yorumla
    • lahni
      lahni
      10 ay

      Çalişmak tan vakit bulursa gider çıkmaz ayın son çarşamba sı

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      😂

      Yorumla
  • Günesinkadini
    Günesinkadini Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    10 ay
    Tatil & Seyahat konusunda 402 cevap paylaştı.

    Ölmeyi bayılmak sanıyorsa gidebilir

    1
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Neden bu kadar karşısınız? Aldatmaya gitmiyor ya arkadaşlarıyla vakit geçirecek sadece

      Yorumla
    • Günesinkadini
      Günesinkadini
      10 ay

      Sen izin verebilirsin ben vermem

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Peki

      Yorumla
  • isimsizkullanici899
    isimsizkullanici899 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    10 ay

    ederim

    1
    5 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Neden

      Yorumla
    • isimsizkullanici899
      isimsizkullanici899
      10 ay

      aralarında erkek varsa sıkıntı olur çünkü

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Hayır sadece hemcinsleri olacak. Böyle düşünerek sordum

      Yorumla
    • isimsizkullanici899
      isimsizkullanici899
      10 ay

      sıkıntı olmaz o zaman bence

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Bence de

      Yorumla
  • Altar19
    Altar19 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    10 ay

    Gidemez

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Neden

      Yorumla
  • Devamını Gör (17)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > Eşinizin ara sıra arkadaşlarıyla tatile gitmesini sorun eder misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Eşinizi arkadaşlarıyla tatile yollar mısınız? 32 cevap verildi
Eşiniz erkek/kız arkadaşlarıyla tatile gitmek isterse? 77 cevap verildi
Eşiniz yakın arkadaşlarıyla tatile gidebilir mi? 50 cevap verildi
Eşiniz arkadaşlarıyla tatile gidebilir mi? 21 cevap verildi
Eşiniz siz olmadan arkadaşları ile tatile çıkmak istese sorun çıkarır mısınız? 2 cevap verildi
Eşiniz/sevgiliniz arkadaşlarıyla tatile gidebilir mi? 35 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özeleştiri yapmayı gerçekten biliyor musunuz?
  • Pideler nasıl olmuş sizce?
  • Kedilerden hangisi şimdi modunu yansıtıyor?
  • Size karşı umarsız ve fütursuzca yargılama yapıldığı anlarda nasıl hissettiniz?
  • Birinin yokluğu mu daha çok acıtır, değişmiş hâli mi?
  • Kokusu yeter dediğin yemek ne?
  • Küfür eden biriyle sevgili olur musun?
  • Siyah giyinmekten vazgeçebildin mi?
  • Köprücük kemikleri size çekici geliyor mu?
  • Hayatınızda gerçekten gökyüzündeki en parlak yıldızım dediğiniz biri var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨